Populært at invitere medarbejderne på indendørs-ski
Flere og flere virksomheder går efter alternative arrangementer, når medarbejderne mødes til fælles oplevelser. Den tendens er også slået igennem hos SkiArena i Århus, der lige nu mærker en voldsom
Online: 19/11 2009
Flere og flere virksomheder går efter alternative arrangementer, når medarbejderne mødes til fælles oplevelser. Den tendens er også slået igennem hos SkiArena i Århus, der lige nu mærker en voldsom stigning i firmaarrangementer.
Det er nemlig populært at udfordre medarbejderne på områder, hvor de ikke føler sig helt hjemme.
- Vi har markant flere virksomheder, der booker sig ind på banerne her hos os, fortæller daglig leder på SkiArena, Jacob Røjgaard Rasmussen. De vil gerne lave noget utraditionelt og anderledes, som ryster medarbejderne sammen på en anden måde. Det oplever de her, hvor både nybegyndere og øvede skiløbere bliver udfordret.
SkiArena har to kunstige pister, hvor der på hver begge køres to hold af tre skiløbere ad gangen, og mens nogle finpudser teknikken, kan resten af selskabet heppe på kollegerne. Pisterne er i virkeligheden overdimensionerede løbebånd der er udstyret med en særlig overflade som gør, at skiløberne kan udfolde sig på noget der minder om nypræparerede pister.
Foruden den gode oplevelse kan et par lektioner i SkiArena forbedre teknikken og den fysiske form hos alle, og det er en fordel, inden turen går til de norske fjelde eller alperne i syd. Lidt forberedelse betyder nemlig, at skiferien kan udnyttes optimalt, ligesom risikoen for skader minimeres.
Oven på skiturens strabadser er der mulighed for at få en bid mad og lidt at drikke i SkiArenas bjælkehytte i vaskeægte afterskimiljø.
|
|