Flere gæster og større tilfredshed hos Danski
Den sidste tur ned af pisterne er taget, det sidste fly med skiglade gæster er landet i Danmark, sæsonpersonalet har taget afsked med hinanden og Danski kan se tilbage på en helt forrygende sæson. Danski har sendt flere gæster afsted end nogensinde før på skiferie – og samtidig har Danski haft få klager og større tilfredshed blandt gæsterne.
Danski har siden deres spæde start haft en stødt fremgang i salget af skiferier, og sæsonen 2016/17 er ingen undtagelse. Danski har især oplevet en større interesse fra børnefamilier, som har været med til at sikre fremgangen hos Danski.
- Vi har igennem hele sæsonen kunne mærke en større interesse fra børnefamilier, og det er vi meget glade for. Vi arbejder hele tiden på at udvikle vores koncepter til børnefamilier, så både børn og voksne får en uforglemmelig skiferie. Det vil også være fokus den kommende sæson, siger Rikke Levinsen, der er marketingschef hos Danski.
TILFREDSE GÆSTER
Selvom Danski har sendt markant flere gæster til Alperne på skiferie denne sæson, så har Danski kunne holde en høj standard i service både hjemmefra, men også på destinationerne.
- Hver uge, hele sæsonen, svarer vores gæster på et spørgeskema om deres skiferie. Gæsterne svarer både på spørgsmål om deres oplevelse hjemmefra, på selve destinationen og turen hjem. Her kan vi se, at vores gæster har været meget tilfredse med de ydelser og den service, vi har tilbudt dem – faktisk mere tilfredse end tidligere år, fortæller Rikke Levinsen.