Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Schweiz
Tyskland
Weekendski
Michael Poulsen 07/11 2013 15:15
Vi har ialt 20 pladser på godt hotel i Hippach med ½ pension, men kan nok kun fylde det ud med halvdelen, dvs. der er 10 pladser (dvs. 5 db. vær. som kan udvides med 1 extra sengeplads) tilbage. Mangler du en god mulighed for en fantastisk skitur til en særdeles god pris - baseret på at vi har været der de sidste 10-12 år i træk - så er det nu, der skal besluttes.
Kør selv, tog til døren (Mayrhofen via Jenbach) eller fly. Hintertux lige ved siden af, behøver jeg at fortælle mere?
Vi er selv familier omkring de 40 og 50 år, Aarhus-området, både til roligt skiløb og også lidt mere drøn på, men gode løbere.
Helle Heegaard 01/01 2014 10:36
Sv: Zillertal/Mayrhofen u. 7 - 2014
Vi ku også godt være interesseret. Følger lige med og hører prisniveau :-)
Mvh
Helle
Alan Jensen 05/01 2014 15:16
Hej
Hvor meget kommer opholdet til at koste?
Venligst
Alan
Jan Tagesen 25/12 2013 13:30
Hej.
En Far og datter på 7år kunne muligvis godt være intereseret.:-)
Hvad er prisen for et dobbeltværelse?
Mvh Jan
Ejvind 25/12 2013 23:07
Hej
Far med datter på 12 år kun også have interesse. Hvad er prisen? Har også interesse i samkørsel fra Århus til Østrig. Har bil, men ønsker ikke at køre alene.
Mvh
Ejvind
Michael Poulsen 19/01 2014 20:39
Hej Jool.
Først og fremmest undskyld for mit meget sene - alt for sene svar - vedr. skitur til Hippach u/ 7. Det gav betydeligt mere besvær og forhandlinger at få det hele til endeligt at falde på plads.
Den store person-gruppe, som i 1. omgang henvendte sig, har nu omsider fået besluttet sig, og dermed kan jeg desværre meddele dig, at jeg nu ikke har flere ledige værelser til rådighed. Jeg måtte endda finde 2 extra hoteller for at hjælpe denne gruppe, så det var en meget stor tidsmæssig omgang for mig. Jeg håber, at du kan finde en alternativ skitur!
Endnu engang undskyld for mit sene svar!
De bedste hilsener,
Michael Poulsen
Michael Poulsen 19/01 2014 20:49
Til alle jer, der har henvendt sig vedr. denne skitur:
Undskyld, undskyld for mit meget sene svar. Det var bestemt ikke min hensigt at der skulle gå så lang tid, da skituren oprindeligt blev planlagt, og da det viste sig, at vi ikke selv kunne udnytte vores kvote af værelser.
Den person-gruppe, der henvendte sig i 1. omgang, har nu omsider besluttet sig, og jeg må derfor desværre oplyse, at der ikke er flere ledige værelser på dette hotel. Det var betydeligt mere tidskrævende og omfattende at få alt dette til at falde på plads, og jeg måtte endda finde extra værelser på andre hoteller for at det kunne lade sig gøre.
De bedste hilsener, Michael Poulsen
Jool 09/01 2014 14:54
hej
kunne også være interesseret, men hvad er prisen
jool