Black Wednesday: Nye tilbud live nu 🔥

Wagrain 12/13

Nicholas Elston 28/07 2012 10:36

Hey derude!

Nogen der har planer om at tage på sæson i Wagrain til vinter? Skal selv afsted med en vendinde og ville egentlig bare høre om der var andre derude? :)

/ Nick

Kommentarer:
Der er i alt 17 svar i denne forumtråd.

Natalie 16/08 2012 19:05

Sv: Wagrain 12/13

Hej igen..

Glemte helt at svare tilbage, der kom lige noget ferie i vejen!

Altså, når vi engang består det der kursus, så bliver vi ansat hos
Skischule Rot-Weiss-Rot i Wagrain, men jeg ved at der også er nogle der bliver ansat i St.Johan im Pongau..

Og der bliver simpelthen talt ned til skisæson allerede!! :D

Nicholas Elston 16/08 2012 19:23

Sådan kan det gå :)

Okay, så bliver vi ikke helt kollegaer :) rettere konkurrenter ! hehe

Min veninde og jeg er ansat hos Wagrain Ski und Snowboard schule. Men det kan da sagtens være vi møder hindanden tilfældigt en dag :P

Uanset bliver det fedt for os allesammen - og du kan tro jeg også tæller ned allerede !

Nicholas Elston 21/09 2012 18:12

Lyder godt drenge :) Er det hos Rudi Huber i har fået job eller?

/ Nick

Peter Bomberg 21/09 2012 19:30

Nej.
Vi skal arbejde hos rot-weiss-rot hos en der hedder Gerhard.
hvornår tager i afsted ?

Nicholas Elston 21/09 2012 23:05

Okay cool nok.. "Vi" er kun 2. Men jeg ved at der bliver propfyldt med en masse andre danskere dernede. Vi rejser først derned mellem jul og nytår. Vi skal arbejde for skiskolen, dog ikke ros-weiss-rot, men for den der heder Wagrain Ski und Snowboardschule.

Det skal nok blive en fed sæson! :D

Maria 23/08 2012 17:15

Hvordan er du bare sådan lige blevet optaget hos blivskiinstruktør.dk? Jeg venter nemlig stadigvæk på et svar fra dem

Natalie 23/08 2012 17:18

Det er snart ved at være længe siden nu.. Jeg tror vi er 30 der er blevet optaget.. Og ved at de skal ha 10 mere, så de har gjort det over flere omgangen!! :) Krydser da finger på at du kommer med på holdet..

Maria 23/08 2012 17:32

Puha, kun 10 mere. Jeg håber det inderligt, ellers ved jeg ikke hvad jeg skal gøre til vinter..

Natalie 23/08 2012 18:51

Ellers kan du kigge på de job de har her på siden! Håber du finder noget..

Du kan også tage til Østrig/Frankrig i slut november, start december, og kan finde job! :)

Natalie 28/07 2012 17:05

Heej Nick

Jeg ved at vi er ihvertfald ca. 5 personer som tager en hel sæson dernede, som skiinstruktør.. Så vi mødes nok dernede.. :) Jeg regner med at vi er der ved juletid eller ca. der.. Men tror at der er flere danskere dernede.. Der er jo også alle guiderne.. :D

/ Natalie..

Nicholas Elston 29/07 2012 08:58

Hej Natalie!

Fedt at høre... Regnede også stærkt med at der kommer en masse danskere. Har i søgt arbejde hos skiskole endnu, eller ?

Natalie 29/07 2012 09:48

Hej igen..

Vi har fået det job, igennem to danske gutter
der har opstartet noget der hedder blivskiinstruktør.
Der er vi ansat, og skal ha østrigsk skiuddannelsen
dernede. Og bliver så ansat i Wagrain af den skiskole.. :)
Hvordan med jer, skal i ha job.. ;)
/Natalie..

Nicholas Elston 29/07 2012 10:25

Hej igen :)

Ja, kender det godt.. Vi er 2 som har BSI 1 gennem den danske skiskole.. Og regner med at tage på 2'eren i løbet efteråret. Vi har derfor bare søgt direkte hos skiskolen. Men det skal nok blive godt altsammen! Tager i toget derned eller?

Natalie 29/07 2012 10:43

Okay det lyder fedt nok, så ender vi sikkert med at blive
kollegaer.. :) Hvis altså vi består!
Hvis det er så kan jeg sende det sted som vi ender som
instruktører.. ;)
Altså vi tager samlet afsted 1.december fra DK med bus, også
Derefter 2 uger uddannelse, hvilket bliver sygt hårdt!! :)
Også efter bliver vi sendt ud på stedet!! :)

Nicholas Elston 29/07 2012 19:03

Det håber jeg da vi gør! ;) Mon ikke i består. Antwärter kurset skulle være rimelig lige til. Så længe man kan lidt tysk skulle det være en nem sag...

Sted? Du tænker på området ? Altså om i er på Grafenberg, flachau osv.? Skriv endelig når i ved mere...

Sådan! Så er det bare go' go' go fra 1. december! :) Tror selv jeg nupper julen med herhjemme og så hopper der ned inden nytåret!

Signe Melbye 03/09 2012 14:27

Hej alle.

Jeg skal også til Wagarin/Alpendorf/St. Johann og er blevet ansat ved skiskolen Rot-Weiss-Roten. Jeg har dog selv sendt en mail uden at være en del af noget hjemmefra og har selv meldt mig til Anwärteren efter jeg har fået min "arbejdskontrakt". Fedt at læse at der er så mange danskere der skal derned kan slet ikke vente længere!
Er der nogen som også selv skal sørge for noget transport til kurset, for så kan vi måske følges? :-)

Signe

Peter Bomberg 19/09 2012 23:30

Hej derude !

Vi er også 2 drenge der gennem blivskiinstruktor har fået job... VI skal dog arbejde i en skishop i wagrain og regner med at tage derned midt december !

Så vi mødes helt sikkert også :)

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen