Völkl Supersport S3 2007

Mian0302 28/12 2007 13:20

Jeg har lige købt et par Volkl Supersport S3 med "Marker LT10" bindinger.

Jeg har stået på ski et par år og ville have mine egne, men da jeg ikke ved alt om ski lod jeg forhandleren overbevise mig om at det var nogle rigtig gode ski.

Jeg kan ikke rigtig finde noget på nettet omkring dem, og er lidt nyskerrig om jeg har købt katten i sækken eller jeg har fået noget som er ok! Så hvis der er nogen som kan fortælle mig noget ville jeg være taknemlig. De skulle være nogle gode All Round ski med fokus på race.

Jeg har givet 2300,- inkl. stave og taske til dem.

Mvh

Michael

Kommentarer:
Der er i alt 3 svar i denne forumtråd.

Peter Lyhne Stensgaard 28/12 2007 13:43

Sv: Völkl Supersport S3 2007

Hej Michael

Jeg kunne fristes til at vende spørgsmålet og høre hvilken type løber du er, for hvis du holder dig mest på pisten er det en fin ski, som måske passer til dit temperament. (ved man først når man har kørt den)

Det er ihvertfald en fornuftig sum penge du har betalt for dem.

M.v.h.
Peter

Mian0302 28/12 2007 13:55

Hej.

Indtil videre har jeg kørt 95% pist og 5% offpist i St. Anton og Ischgl på et par Fischer RC4. Dem har jeg været godt tilfredse med og de har fået mig ned af selv de sorte pister i pæn stil. De var lejet og med udsigt igen at skulle bruge 2200 på leje så ville jeg hellere selv købe et par ski selvom de var sidste års model med sprit nye.

Mvh.
Michael

Mike 29/12 2007 18:54

hej michael.

jeg har løbet på begge ski, og sjovt nok gjorde jeg det i ischgl :)

jeg er ikke super ekspert på området, men efter et par dage på begge ski var min fornemmelse at supersport skiene (völkl) var glimrende på den velpreparerede piste, men rc4 skiene var absolut at foretrække i den tunge sne sidst på dagen. Hvad angår offpist, ville jeg ikke foretrække nogen af dem, men derimod leje et par allmountain ski i god kvalitet til det formål.

basic line: rc4: en god stiv ski til den "tunge" løber med smag for fart...
supersport: en rigtig lækker "blærerøvsski" på en god piste, men kommer lidt til kort for mit vedkommende da den er knap så stiv som rc4'eren...

håber du kan bruge det til noget..

-mike

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen