Volkl Mantra 2014 - Besvar indlæg

Udfyld felterne i formularen nedenfor for at besvare indlægget på Skisport forummet.

Navn:
Email:
Gentag email:

Du modtager en e-mail fra os, i den findes et link du skal klikke på før dit indlæg kan ses.

jeg ønsker ikke at modtage mails når der skrives i denne tråd
send en mail når der svares på mit indlæg (du modtager mail ved det første svar)
send en mail når der skrives i denne tråd (du modtager mail ved alle svar)
Søren Bunny Jensen skrev:
Hej

Jeg skal have nye ski og har fået tilbudt et par af disse Volkl Mantra 2014 (177cm)

Jeg er lidt i tvivl om det er en ski for mig på trods af dens enorme fanskare. Jeg har stået på ski i snart 20 år og kommer (selvfølgelig) ned over alt. Jeg holder mig dog helst til pisten med enkelte afstikkere udenfor så længe det ikke bliver for blødt. Pukkelpister nyder jeg også, så længe de ikke er MEGET sorte.

Generelt kan jeg nok bedst lide halvhurtigt, carving på pisten med lidt leg indimellem...

De sidste 4-5 år har jeg dog udelukkende stået på snowboard pga et dårligt knæ. Men nu er det iorden igen og jeg vil gerne supplere mit board med muligheden for at komme på ski igen.

Hvad siger i ? ...

Jeg er 47, vejer 95kg, 185 høj og i god form :)
Emne:
Tekst:

Når du trykker "Opret indlæg" bliver der sendt en e-mail til dig. I denne skal du klikke linket, så kan dit indlæg ses på siden. Dit indlæg er altså først online, når du har aktiveret det.

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen