Vinterjob.

Brian Kristensen 31/10 2003 15:23

Hej. Jeg hedder Brian, 31 år, fra Møn og lige blevet uddannet som guide på Service & Co´s guideskole.

Jeg søger et job for vintersæsonen 2003/2004, enten som vinter-guide eller servicejob på hotel (restaurant, evt recentionist ).

Som guide vil jeg arbejde med mennesker og kan lide at formidle for andre mennesker. God til skisport og andet sport.

Desuden har jeg masser af erfaringer som guide og service- og turistmedarbejder i ind- og udland.
Holder desuden foredrag.

Derfor håber jeg, nogen kan oplyse, hvor vidt der stadig er mulige jobs. Gerne i alpeområdet som f.eks. Østrig.

Jeg træffes også på tlf: 5581 6473 ( 9.00 - 12.00 )

Venlig hilsen

Brian Kristensen

Kommentarer:
Der er i alt 2 svar i denne forumtråd.

Lars 03/11 2003 10:31

Sv: Vinterjob.

Hej Brian

Har du forsøgt at søge uopfordret til rejsebureauerne? Det er ihvertafld en god ide. Jeg har selv været ude som guide i 2,5 år, bl.a. 2 sæsoner som skiguide. Min første job fik jeg ved at snakke mig til det, man er nød til at være meget opsøgende og presse citronen lidt. Du har jo sikkert set at der også er noget med jobs herinde på skisport.dk. Bare prøv dig frem, og jeg ved med sikkerhed at det så nok skal lykkes for dig.

MVH

Lars

Brian Kristensen 11/11 2003 16:42

Sv: Vinterjob.

Hej Lars !

Tak for din mail.

Jeg har brugt samme metoder for at sælge sig selv på, da jeg har været inde på skisport.dk for derefter at søge guidejobs hos flere rejseselskaber, selv dem, som søger skiguider.
Og hér skal man også være direkte.

Flere bureauer har givet positive svar om at kontakte mig senere, hvis der kommer nye guidejobs.

Så jeg håber stadig på et guidejob, gerne i Østrig, som jeg holder meget af.

Kunne du evt. fortælle lidt om, hvordan det har været at være skiguide ? og hvilken fornemmelse det har været ?

Venlig hilsen

Brian Kristensen

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen