Januarudsalg: Spar op til 25% på skibriller⛷️

Vandflasker der kan være i lommen

Anton 14/01 2009 18:54

Jeg er typen der ikke gider køre med rygsæk, men alligevel gerne vil have bare en smule væske med på pisten.
Så jeg leder efter en lille flaske, som kan være i en brystlomme på en skijakke.

Nogle der har bud på hvor sådan en kan findes?

Andre bud på hvordan jeg kan have vand med på pisten er selvfølgelig også velkomne.

Kommentarer:
Der er i alt 3 svar i denne forumtråd.

Jonas Holmer 12/02 2009 22:50

Sv: Vandflasker der kan være i lommen

Hej Anton,

Jeg er helt i tråd med Simon, køb en camelbak, så slipper du også for at skulle stoppe på pisten for at drikke og det går sikkert også temmelig ondt at lande på flasken:) Jeg har for nyligt købt en taske til mig selv, har endnu ikke stået på ski med den, men det skal jeg om 2 uger. De kan købes flere steder, jeg købte min på www.camelbak.nu

Carsten Hansen 07/02 2009 20:15

Det kunne også være poser, der findes Ortlib der laver nogle til 1liter væske,med skruelåg de er kan næsten køres over uden at lække. Eller Plautupus drikke poser til rygsæk med slange.

Ellers er det flasker i plast og rygsæk.

Du må have den under jakken så den ikke fryser til is !

Carsten

Simon Schärfe 09/02 2009 21:55

Hej
Selvom du ikke ønsker at køre med en taske, kan jeg altså kun anbefale det og en camenback til vand. Kører selv med en Haglöfs taske og camelback. Tasken sidder helt perfekt, og man mæsker ikke man her den på. Og hvor er det lækkert at have en landslange lige ved munden...

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen