Skisæsonens sidste store udsalg: Spar op til 25%

valloire 07/11 2005 14:36

Er der nogen, som kender Valloire ? Hvordan er snowboardpark og offpiste mulighederne ? liftsystem ?

Kommentarer:
Der er i alt 4 svar i denne forumtråd.

jonas vammen 07/11 2005 14:45

Sv: valloire

hey...

Jeg var på sæson for dan-ski 04-05 i Valloire.. Men der er ikke rigtigt nogle snowbordpark (4 til 6 hop) Liftsystem er godt nok..

Men de har SUPER fedt offpiste muligheder da der ikke er rigtigt nogle i valloire som køre i off-pist.. Der kan jeg kun sige at man har det hele for sig selv...:-)

hilsen jonas

martin 07/11 2005 15:29

Liftsystemet er til at leve med, men liften mellem Valmenier og Valloire er tit proppet, og man kan sagtens opleve at skulle vente omkring en halv time..

Anders 08/11 2005 21:43

Hey

Var også i Vallo hele sæsonen 04-05 sammen med Jonas. Det var sgu 'good times'.

Liftsystemet er ikke ældgammelt, men heller ikke helt up-to-date. Du kan godt forvente lange køtider i bunden af Setaz i de store uger, men på det andet bjerg er der sjældent særligt lange ventetider.

Mht til pister, så er det helt klart offpisten man skal fokusere på i Vallo. Pistefræs er der ikke så sindsygt meget af, da der ikke findes disse lange "boulevarder" som man kender fra større steder.
Men da Vallo er et meget familie-betonet område (læs: ikke særligt mange bumser), så forbliver off-pisten uberørt mange steder, og SÅ er det fedt at være i Vallo!!!!

Mvh Anders

valloire 09/11 2005 09:10

tak for de gode svar.
jeg tror jeg finder et sted med bedre park ;-)

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen