Skisæsonens sidste store udsalg: Spar op til 25%

vallåsen!!!!

tomba 04/03 2006 20:54

var i vallåsen idag den 4 marts. var der ca. kl. 9. total kaos ved parkeringen,lang kø ved liftkortskøb. jeg har heldigvis mine egne ski, men stakkels dem der skulle leje!!!! dem der var der allerede kl. 8:30, nåede at få nogle ski, men mange, og jeg mener MANGE, stod i kø i op til 3 timer!ca. kl. 11 var der laaaange køer ved alle lifte, så da kokken blev 11:30 gad jeg ikke mere. hermed en opfordring til nybegyndere: ta hellere til SYDALPIN. det er ikke så kaotisk,der er 3 decideret nybegynderbakker,børnebakken er meget bedre end den i vallåsen,skiudlejning er hurtigere og bedre organiseret, og i vil få mere plads på bakkerne. god fornøjelse :o)

Kommentarer:
Der er i alt 6 svar i denne forumtråd.

pia 05/03 2006 12:03

Sv: vallåsen!!!!

tak for råddet! der er ikke noget værre end kø og kaos !!

michael 06/03 2006 17:33

I kan booke på nettet så er der ingen ventetid

tomba 06/03 2006 19:05

hej michael. rigtigt nok. men det gør resten af oplevelsen ikke mindre kaotisk. liftkøer o.s.v. hvis de flerste nybegyndere tog til sydalpin, ville det lette lidt på kaosen i vallåsen, samtidigt fik de selv en bedre oplevelse i sydalpin. der er en del som kører stærk i vallåsen, og eftersom der ikke er for meget plads i forvejen, gør det at nybegyndere bliver endnu mere nervøse end de er

pia 07/03 2006 10:55

det var da en god idé ! så er det bare, at få fundet ud af, hvordan vi skal få begynderne kostet over på sydalpin, så vi kan få vallåsen i fred ;-)
hvad med at sætte skilte op og reklameret vildt for sydalpin......eller er der nogen, som har bedre idéer?
måske rabatter på liftkortene, hvis man kan få overbevist folkene på sydalpin?

tomba 07/03 2006 16:55

pia: hæhæ :o).det var ikke sådan ment. men jeg tror mange der står på ski for første gang ikke aner at sydalpin eksisterer.

pia 08/03 2006 19:32

ok - jeg drømte bare :-)

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen