valg af twintip ski

Anders Wilhelmsen 02/08 2010 20:52

Hejsa.

Jeg skal købe nye ski nu her inden sæsonen starter, og har gået lidt og kigget omkring på markedet. jeg er meget i tvivl om hvad jeg skal vælge, dog er jeg kommet frem til at jeg vil have twintip, da jeg er begyndt at køre lidt mere i parkerne og altid har været glad for pulversne kørsel. men twintip markedet er stort og min erfaring med dem er et enkelt år. jeg er erfaren skiløber og vil gerne have nogle all round ski der kan køre piste, off piste, parker (inkl. rails) nogen der er erfarne på det område og kan komme med et godt bud på et par ski?

på forhånd tak

-Anders W

Kommentarer:
Der er i alt 1 svar i denne forumtråd.

Bjetzh 03/08 2010 09:42

Sv: valg af twintip ski

Jamen så skal du da have 2 par ski, et par brugte udlejnings ski til parken ( Rails ) og et par normale ikke twin tip ski til offpist kørsel.
Twin tip ski er kun lavet til folk der køre baglæns og de gøres meget sjælet i offpisten.
Mit bedste bud ville være at købe nogle Line Sir Francis Bacon og må de marker bindere som kan flyttes fra center til en smule bag center, og finde en skiudlejning som skal sælge ud af sidste års ski og købe dem istedet for at bruge penge på ny ski som bare vil blive ødelagt på rails

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen