Januarudsalg: Spar op til 25% på skibriller⛷️

Valg af twintip ski - Besvar indlæg

Udfyld felterne i formularen nedenfor for at besvare indlægget på Skisport forummet.

Navn:
Email:
Gentag email:

Du modtager en e-mail fra os, i den findes et link du skal klikke på før dit indlæg kan ses.

jeg ønsker ikke at modtage mails når der skrives i denne tråd
send en mail når der svares på mit indlæg (du modtager mail ved det første svar)
send en mail når der skrives i denne tråd (du modtager mail ved alle svar)
Christina Habekost skrev:
Hey - håber på lidt hjælp her

Jeg har stået på ski siden jeg var 4, dvs nu 20 år. Jeg har dog hidtil kørt på raceski, men vil nu gerne prøve twintips.
Jeg er ved at købe et par K2 missdemeanor - men skal have hjælp til længde og binding.
Jeg tror selv en 164 eller 169 cm vil være god - nok 169 cm, for de skal være lidt lange ikke?. Og tror jeg vælger bindinger fra Marker, model M12 Free. Vil det være et ok valg? Kan få dem for ca 1600 kr, så tør godt købe inden jeg har kørt på dem.
Jeg er 177 cm og vejer 62 kg.

Og lige til sidst - hvordan skal bindingen placeres? Jeg regner med mest at køre på pisten, men selvfølgelig også park og noget off piste.

Mvh
Christina
Emne:
Tekst:

Når du trykker "Opret indlæg" bliver der sendt en e-mail til dig. I denne skal du klikke linket, så kan dit indlæg ses på siden. Dit indlæg er altså først online, når du har aktiveret det.

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen