Valg af ski - Besvar indlæg

Udfyld felterne i formularen nedenfor for at besvare indlægget på Skisport forummet.

Navn:
Email:
Gentag email:

Du modtager en e-mail fra os, i den findes et link du skal klikke på før dit indlæg kan ses.

jeg ønsker ikke at modtage mails når der skrives i denne tråd
send en mail når der svares på mit indlæg (du modtager mail ved det første svar)
send en mail når der skrives i denne tråd (du modtager mail ved alle svar)
Steffen S. Nielsen skrev:
Hej

Jeg står og skal nok afsted som skiguide hele den kommende sæson 2013/14 (dec - ca. maj) og skal i den forbindelse ud og have nogle ski.
Jeg lærte oprindeligt at stå på ski da jeg var helt lille og stod et par år der, men har så efterfølgende været afsted på langrend de efterfølgende 10 år :/ Efter jeg er blevet voksen har jeg så stået en del på snowboard og er ret stabil, og har så været afsted på ski de sidste par år - så ikke mega rookie, men der er bestemt plads til forbedringer ;-)
Som guide går rigtig meget af tiden på pisten til pistevisninger, men vil rigtig gerne i min fritid komme ned i parken og stå, da jeg synes det er ganske sjovt, og tænker derfor jeg vil have mig en twin-tip ski? Det optimale ville selvfølgelig være at have to par, men det rækker økonomien desværre ikke til :/
Det store spørgsmål er så, hvilken ski skal man vælge, og hvor lang skal den være?

Jeg måler 186 cm i højden og et sted mellem 80-85 kg i vægten alt efter gode og dårlige perioder ;-)

Jeg har hørt godt om Armada AR7 der skulle performe godt på både pist og i park - men min viden omkring ski er ikke SÅ stor igen :-)

På forhånd tak.

Mvh.
Steffen.
Emne:
Tekst:

Når du trykker "Opret indlæg" bliver der sendt en e-mail til dig. I denne skal du klikke linket, så kan dit indlæg ses på siden. Dit indlæg er altså først online, når du har aktiveret det.

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen