Januarudsalg: Spar op til 25% på skibriller⛷️

Valg af ski - Besvar indlæg

Udfyld felterne i formularen nedenfor for at besvare indlægget på Skisport forummet.

Navn:
Email:
Gentag email:

Du modtager en e-mail fra os, i den findes et link du skal klikke på før dit indlæg kan ses.

jeg ønsker ikke at modtage mails når der skrives i denne tråd
send en mail når der svares på mit indlæg (du modtager mail ved det første svar)
send en mail når der skrives i denne tråd (du modtager mail ved alle svar)
Søren Kargaard skrev:
Hej Forum,

Jeg overvejer at investere i et par ski, efter at have prøvet et par Atomic Race ST. Efter kun at have kørt på standard leje ski i nogle år gik jeg en kategori op - og forbedrede mit skiløb med omkring 30% på en dag (topfart,greb på is, flow i sving)

Mit spørgsmål er; jeg har forstået at Race ST er afløst af Redster ST, som er forbedret på nogle punkter. Er der nogen der har prøvet begge modeller? Er det værd at vælge Redster? Er der bedre alternativer? Jeg fik at vide i udlejningen at de skulle være korte (156 cm) - er der fornuft i at gå op på 163 i stedet?

Info: Er 49 år, 182 cm og vejer 85 kg. Har vel løbet ca 10 uger ialt med mellemrum, holder mig typisk til rød/blå pister, hvor fruen trives bedst.

På forhånd tak for alle gode svar!
Emne:
Tekst:

Når du trykker "Opret indlæg" bliver der sendt en e-mail til dig. I denne skal du klikke linket, så kan dit indlæg ses på siden. Dit indlæg er altså først online, når du har aktiveret det.

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen