Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Schweiz
Tyskland
Weekendski
kim 06/01 2004 14:06
valg af ski .....har fået tilbudt nogle crossmax 88 . har prøvet scream ski på ferie nogle gange .nu er jeg itvivl om jeg skal købe de ski .har nogen erfaring med dem og de gode til mange former for ski løb hjælp hjælp
jakob urth 12/01 2004 22:30
Sv: valg af ski
Hej
Det er lidt svært at svare på.............prøv at komme med lidt mere info...alså din erfaring,hvor vil du medst køre,pist,offpist
Det bedste du nok kan gøre......gå ind i en god biks,hvor de kan fortælle om skien og de behov du måtte have.
Det kunne være sik shop,friluftland,spejder sport,fjeld og fritid.
Der ved jeg at de ved hvad de snakker om.
Venlig hilsen Jakob
Michael 20/02 2005 10:10
Sv: valg af ski
Hej Kim,
Det er to forskellige ski du søger sammenligning af. scream- skien er en freerider, beregnet til både piste og offpiste kørsel, med de begrænsninger det nu giver på pisten. DVS, ikke helt optimale svingegenskaber (kantgreb), på piste og hårdt underlag. Crossmaxen er en desideret pisteski, med et rigtig godt kantgreb, og fede svingegenskaber. Den er rigtig sjov og pålidelig. Den kan godt køres offpiste men det er ikke det den er lavet til. Se forskellen i taljeringen, scream siger 106mm bag, 80mm midt og 114mm foran, DVS en ski der bærer dig oppe. Crossmaxen siger 106mm bag, 66mm midt og 96mm foran, DVS ren servostyring.
Håber mit svar kan hjælpe, hvis du ikke køber dem vil jeg gerne.
MVH, Michael