Val Thorens PhotoShoot week 51,52,1. - Besvar indlæg

Udfyld felterne i formularen nedenfor for at besvare indlægget på Skisport forummet.

Navn:
Email:
Gentag email:

Du modtager en e-mail fra os, i den findes et link du skal klikke på før dit indlæg kan ses.

jeg ønsker ikke at modtage mails når der skrives i denne tråd
send en mail når der svares på mit indlæg (du modtager mail ved det første svar)
send en mail når der skrives i denne tråd (du modtager mail ved alle svar)
Daniel skrev:
Hi

Jeg søger kontakt til et par freeriders, som har mod på at 'lege' ski-model.

Du skal være kendt med offpist-skiløb og mestre det godt. Du er en mand eller kvinde og har det nødvendige udstyr til at begå dig i offpisten. Du står på ski eller snowboard. Du skal ikke nødvendigvis kunne lave de vildeste jumps, men det er vigtig at du har en god form og er pænt og fornuftigt påklædt i terrænet. (her menes ikke habit eller kjole.. )

Foto-opgaverne vil kun blive udført hvis forholdene tillader det. Men vi satser på nysne i løbet af de 3 uger. Du sørger selv for rejsen og alt i forbindelse med denne. Er det kun muligt for dig at være der i én uge, er dette også fint. Du behøver ikke sætte en hel dag til side, men et par timer eller tre er nødvendigt måske et par dage.

Du udfører 'model-jobbet' gratis, men vil som belønning modtage ca 10 gode pletskud i full size jpg. fil til frit brug. (blære-røvs-materiale) Projektet udføres som led i en 'autodidakt fotograf-uddannelse'.

Har du lyst, mod og mulighed - kan du skrive mig en mail og vedlægge fotos af dig selv. Ser frem til at høre fra dig! :-D

Mvh Daniel

NB: Ugerne er ikke 100% fastlagt endnu, men der vil muligvis være en chance senere på sæsonen - et endnu ikke fastlagt tid og sted.
Emne:
Tekst:

Når du trykker "Opret indlæg" bliver der sendt en e-mail til dig. I denne skal du klikke linket, så kan dit indlæg ses på siden. Dit indlæg er altså først online, når du har aktiveret det.

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen