Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Schweiz
Tyskland
Weekendski
Daniel 02/11 2008 19:11
Hi
Jeg søger kontakt til et par freeriders, som har mod på at 'lege' ski-model.
Du skal være kendt med offpist-skiløb og mestre det godt. Du er en mand eller kvinde og har det nødvendige udstyr til at begå dig i offpisten. Du står på ski eller snowboard. Du skal ikke nødvendigvis kunne lave de vildeste jumps, men det er vigtig at du har en god form og er pænt og fornuftigt påklædt i terrænet. (her menes ikke habit eller kjole.. )
Foto-opgaverne vil kun blive udført hvis forholdene tillader det. Men vi satser på nysne i løbet af de 3 uger. Du sørger selv for rejsen og alt i forbindelse med denne. Er det kun muligt for dig at være der i én uge, er dette også fint. Du behøver ikke sætte en hel dag til side, men et par timer eller tre er nødvendigt måske et par dage.
Du udfører 'model-jobbet' gratis, men vil som belønning modtage ca 10 gode pletskud i full size jpg. fil til frit brug. (blære-røvs-materiale) Projektet udføres som led i en 'autodidakt fotograf-uddannelse'.
Har du lyst, mod og mulighed - kan du skrive mig en mail og vedlægge fotos af dig selv. Ser frem til at høre fra dig! :-D
Mvh Daniel
NB: Ugerne er ikke 100% fastlagt endnu, men der vil muligvis være en chance senere på sæsonen - et endnu ikke fastlagt tid og sted.
Henrik Hansen 06/11 2008 18:28
Sv: Val Thorens PhotoShoot week 51,52,1.
hej daniel
jeg er frisk! skal i næste uge afsted på min 3.sæson i vt.
kender de gode områder og har selv arbejdet med foto dernede i sidste sæson.
jeg er en ganske habil freerider.
har for tiden lidt problemer med min computer så kan ikke vedhæfte billede...
lad mig hører om det skulle ha interesse.
-henrik h
Tine 17/11 2008 21:23
Sv: Val Thorens PhotoShoot week 51,52,1.
hej:)
Hvad med at kontakte freelounge.dk :)? De er i hvertfald freeridere og måske de vil have et par billeder som reklame eller til dem selv;) Du kan jo høre dem ad:)