Black Wednesday: Nye tilbud live nu 🔥

Val Thorens i Påsken 2012 (uge 14)

Lars 29/12 2011 18:46

Hejsa....

Vi er en lille gruppe, der lige nu tæller 5 mennesker fordelt på 3 fyre og 2 piger, som prøver at få en god og sjov tur op og stå i Val Thorens i Påsken.....!
Ville høre, om der er nogen her på siden, som mangler nogen at ta' på skitur med, for så vil vi rigtig gerne udvide vores gruppe, og fylde en større lejlighed op! :)
Vi er ligeglade med køn og alder, selv er vi i aldersgruppen 22-33år!
Der vil ikke blive mange stille timer, da vi både prioriterer pisterne- men også afterski og aften/natteliv.....! Fælles interesser er heller ikke et must, det giver bare mere at samtale om! Men imødekommethed, åbenhed, kemi, humor, og "ja-hat" er et must.....hahaha!
Vi har alle et forskelligt niveau, men er du helt ny, ville det være bedst at få en ekstra helt ny med til at starte sammen med!?
Vi regner med at leje lejligheden inkl liftkort gennem et privat selskab hjemmefra, og så ellers finde nogle flybilletter, togbilletter, bus eller bare starte bilen op selv!? Transporten er derfor også lidt individuel, men vi er klar på at arrangere noget fælles! :)
Vi tager afsted på et budget men uden det skal føles sådan, og sparer hvor vi kan! Dvs, vi laver (lækker) mad hjemme hver aften, får måske lidt vin eller sjusser, og ta'r evt ud! Vi har kig på en chaletlejlighed, for vi vil gerne bo lidt bedre end de typiske studios! :)

Lyder det som noget for dig/jer, så skriv endelig!!

Mvh Lars.... :)

Kommentarer:
Der er i alt 16 svar i denne forumtråd.

Lapo 29/01 2012 13:21

Sv: Val Thorens i Påsken 2012 (uge 14)

Hej Lise....

Tur planlægningen er lige røget lidt på standby, da 2 ud af 3 af initiativtagerne lige har måtte se sig uden job! Men vi er stadig i fuld sving med at finde ud af noget!

Du kan gøre som de sidste, og blive medlem af vores lille FaceBook gruppe, hvor du kan se hvem vi er, og stille alle de spørgsmål du måtte have lyst til! :)
Du skal bare enten finde mig, eller oplyse hvorledes jeg kan add'e dig(hvis du har en FaceBook konto s'følig!?), og så blive tilmeldt gruppen! :)

Mvh,

Lars....

Martin 15/02 2012 15:42

hey alle

jeg har lidt pladser i påsken i super beliggende lejlighed,øverst i resortet, tjek d ud på www.valthorens.wordpress.com for mere info eller sms på 42207664

Lisa Buus Nielsen 25/02 2012 20:53

Hej Lars :-)

Jeg er også meget interesseret i, at rejse med. Har lige været afsted som guide for Ecart skitours i Val Thorens og vil rigtig gerne derned igen. Mit fulde navn på Facebook er: Lisa Buus Nielsen. Så mig må du også meget gerne kontakte til jeres gruppe :-)
Håber det bliver til noget. Sig til hvis du har brug for hjælp til planlægning når det lød til, at i ikke er så mange ttil det som planlagt. Jeg bor selv på Frederiksberg.
Fortsat god weekend.

Mange hilsner
Lisa

Alexander Bajer 04/01 2012 22:33

Hej Lars, jeg kunne også godt være ret interresseret i at komme med.
Så du må meget gerne også reservere en plads til mig, hvis det er muligt :)

Venlig hilsen Alexander

Lars 05/01 2012 07:26

Hey Alexander.....

Lyder godt....! :)
Vi regner med at bestille lejligheden her en af de nærmeste dage, dog senest i næste uge, hvor vi så også betaler et depositum til den! Vi har også talt om at lave en Facebookgruppe for de deltagende/nysgerrige/interesserede, som du s'følig er meget velkommen til at join'e! Følg med her, hvornår den bliver aktuel! :) Du er s'følig også meget velkommen til at sende mig dine oplysninger, så kan jeg evt finde dig, hvis du har en profil, og så kan du også blive mere klog på hvem jeg/vi er....!? Dette er naturligvis et tilbud til jer alle! :)

Mvh

Lars....

Alexander Bajer 05/01 2012 13:07

Jo selvfølgelig. Skriv Alexander Barfred Bajer på facebook, så dukker min profil op.

Frederik 05/01 2012 13:17

hej
i må også gerne sende noget informationog og tilmelde mig til gruppen når den bliver oprettet

min profil hedder Frederik Søltoft Lundsgaard

Martin Asmussen 05/01 2012 20:37

Hej Lars,

Jeg er også frisk på en påske tur mine andre venner virker ikke rigtigt til at være friske. men det er jeg. Kan du sende mig nogle informationer, på mail eller facebook.

Mail : asmussen_martin@hotmail.com
Facebook: Martin Asmussen

Glæder mig til at høre mere.

Mvh

Martin

Ryan Karim Østergaard 09/03 2012 15:18

Hejsa

jeg kunne også være interesseret i at tage afsted hvis der stadig er pladser, hvor mange er efterhånden tilmeldt, er selv en 35 årig snowboarder, har været på sæson i st anton for 5 år siden, og har ikke været så meget afsted efterfølgende

Lars 05/01 2012 22:38

Hey igen.....

Jeg har requestet venskab på et par af jer nu, men har lidt problemer med Martin, da jeg har flere hits der hedder Martin Asmussen!? :)

Du kan evt finde mig, har et ganske almindelig navn som Lars Poulsen, så du får sikkert også en masse hits...! Mit billede forestiller en grøn mand(tegning)....hahaha!

Frederik 29/12 2011 20:18

jeg kunne godt være interesseret i at komme med - men er afrese den 22/23 eller den 30/31

hilsen Frederik

Lars 29/12 2011 20:31

Vi har lejlighed fra om eftermiddagen lørdag d. 31/3, og skal være ude om morgenen lørdag d. 7/4.....! Som skrevet indledningsvist, er der endnu ikke helt styr på transporten, om vi kan komme samlet derned, eller det bliver lidt forskelligt, men det er hvertfald i ovenstående periode, vi disponerer over lejligheden! :)

Mvh Lars....

Frederik 29/12 2011 20:51

hej igen :)

jeg har ferie der :)
jeg skal lige have styr på om jeg har råd ovs.
men hvis det er muligt at "reservere" en plads end til vidre
transporten er for mig ligegyldig - men hælder måske mest til fly :)
har du en fornemmelse af hvad prisen går hen og bliver?

kærlig hilsne Frederik

Lars 29/12 2011 21:38

Jooo.....jeg har hvertfald nogle ca priser! :)

Først og fremmest må jeg gøre opmærksom på, at det jo er Påske ugen, hvilken velnok er den dyreste uge sammen med uge 7...! :(

Priserne er uden transport, men med lokalt liftkort, og plads i en chalet lejlighed(som for den uindviede er nogle lejligheder af højere standard, med mere plads, lækkert køkken, ordentlige senge, wc og badeforhold). Priserne er deltagerafhængig, så når jeg skriver to priser adskildt af skråstreg, er det for et minimum af deltagere til fuld lejlighed! :) Lige nu er der mulighed for disse tre typer lejligheder, og de ligger MIDT i byen:

1) 6/8'er for hh. 4470kr/3701kr

2) 8/12'er for hh 4508kr/3470kr

3) 12/15'er for hh. 4630kr/3981kr

Priserne er som sagt pr person, inkl liftkort, og ekskl transport.....! Til sammenligning kan jeg fortælle, at det billigste danske selskabs priser i samme kompleks ligger ca 900kr over, og med samme liftkort og ekskl. transport! :)
Lige nu satser vi på at fylde den lille, men jo flere des bedre, så opgraderer vi bare....! Der er dobbeltværelser til næsten alle parvis, så der er altså mulighed for lidt privatliv, hvis man er genert el lign!? :) Ikke at jeg frygter det, for vi er meget ligetil.....hahaha!

Skal for god ordens skyld nævne, at der i Påsken bliver alt muligt underholdning, med både nogle prof konkurrencer, og danske musikere og optrædender(bl.a I got you on tape, Malk de Koijn, Djuna Barnes m.fl.)! :)

Lise 28/01 2012 18:30

hmm mon denne rejse stadig mangler rejsekammerater? Jeg er en pige på 26 år, som har stået på ski de sidste 10 år. Har fået en kæreste, som bare slet ikke synes ski er sjovt, øvøv, men det skal ikke afholde mig fra at tage afsted!
Var det med fælles transport, for ellers tror jeg ikke jeg er interesseret da jeg ikke vil rejse helt selv :-).

Emil Ø. Nielsen 14/02 2012 20:45

Hej jeg er selv ved, at lave en skitur til val T i Påsken Uge 14.

Jeg vil bare gerne lige høre hvor du har set de her kunstnere kommer: I got you on tape, Malk de Koijn, Djuna Barnes. Jeg kan nemlig ikke finde det og det betyder nemlig nok om to af mine venner vil med. Det vil derfor være dejligt hvis du vil fortælle mig hvor du har læst det?

Mvh Emil Ø. Nielsen

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen