🔥 Black Friday slutter om lidt 🔥

Val Thorens '10/'11: Søger værelseskammerater, bolig og jobforbindelser.

Camillahelene 30/08 2010 16:55

Hej tøser.

Jeg vil tage mig en sæson som skibums i Val Thorens '10/'11.

Jeg søger nogle værelseskammerater, så lejligheden bliver lidt billigere (:

Hvis du er glad, udadvendt og kan lidt en god omgang ski og fest, så skriv endelig (:

Hvis der er en gruppe, der mangler en ekstra i deres lejlighed er I også mere end velkomne til at skrive! (:

Hilsen Camilla,
40 41 29 16.

Kommentarer:
Der er i alt 2 svar i denne forumtråd.

Charlotte Serup Pedersen 31/08 2010 16:56

Sv: Val Thorens '10/'11: Søger værelseskammerater, bolig og jobforbindelser.

Hej camilla.

Vi er 3 piger der har fundet en 5 vær. lejlighed i Val Thorens i den øvre by. Vi er 3 der skal være der hele sæsonen fra d. 18 dec. til påske engang. Vi var alle 3 bumser i Val Thorens sidste sæson og der kommmer 2 andre piger med fra start, men kun for en måned, altså uge 51-52-1-2. Der kommer ligeledes 2 drenge i en måned uge 6-7-8-9 men vores lejlighed er stor og vi har sillet krav til kvalitet af lejlighed i år, så der ville være plads til en til for hele sæsonen og vi så helst, at det var en pige. Så hvis du er frisk på dette, så kunne vi måske finde ud af noget.

M.v.h Charlotte

Mads C 02/09 2010 13:41

Sv: Val Thorens '10/'11: Søger værelseskammerater, bolig og jobforbindelser.

Hej Camilla,

Mig og 2 af mine venner har lejet en lejlighed i Val Thorens for hele sæsonen, og vi søger derfor en fjerde og sidste lejer til lejligheden. Lejligheden er rigtig lækker og til en fornuftig pris, så hvis du er frisk nok til at bo med tre friske og åbne fyre på 19-20 år i en skisæson, så er du velkommen til at sende mig en mail på mads-carstensen@hotmail.com for mere info. :-)

Mvh
Mads C

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen