Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Schweiz
Tyskland
Weekendski
Maiken Trier Kold 30/03 2009 18:27
Hejsa..
Vi er to friske tøser på 27 år, der super gerne vil til Val Thorens i påsken, men de er lidt dyre de billetter der er, så ville da lige høre om der eventuélt var nogen der havde to pladser i en bil.. :-)
Nikolas Kunø 30/03 2009 21:36
Sv: Val T i påsken..
Jeg ville også være mægtig interesseret i at køre med derned. Jeg er en gut på 19 der lige har været bums dernede i en måned, men kunne godt tænke at være der i påsken også. Så hvis der er en ledig plads i bilen vil jeg vældig gerne køre med. Skal selvfølgelig nok give en sjat til benzinen også:)
Mvh. Nikolas Kunø
Mkold 01/04 2009 08:54
Hejsa alle..
Tak for de mange svar, men vi kan ikke tage fri tirsdag, og ville gerne køre lørdag hvis det kunne lade sig gøre, så jeg tror vi springer over, men hvis der er nogen der kører lørdag så er vi stadig friske. :-)
Rasmus Christoffersen 01/04 2009 19:47
Hej Maiken..
Du er velkommen til at skrive eller ringe på 26590434.
Har en plan.
Rasmus.
Maiken Trier Kold 01/04 2009 20:56
Hej Rasmus.
Det lyder ellers godt, men vi har fundet ud af noget andet istedet så vi tager afsted lørdag, men håber du kommer afsted også... :-)
Thomas Friis 02/04 2009 23:30
Hej alle..
En kammerat og jeg overvejer også et smut til Val Thorens i Påsken. Vi kan også først tage afsted tirsdag, og skal gerne være hjemme igen senest d.13. om aftenen. Vil du stadig gerne fylde en bil op, Elisabeth? Vi kan desværre ikke stille bil til rådighed, men giver gerne en hånd med kørslen, og selvfølgelig med benzinpengene. Vi er to flinke fyre på 23&24, fra københavnsområdet.
Hvis nogen derudover kender til noget billig/ledig indkvartering, må i også meget gerne råbe højt.
Mvh Thomas
Elisabeth Nielsen 30/03 2009 19:48
Hej Majken.
Jeg står og mangler rejsemakkere i påsken også. Har bil til rådighed, men det ville være rart, hvis vi kunne være 4 i alt til at deles om kørslen. Kan først komme afsted tirsdag (9/4) eftermiddag - og hjemme igen senest natten til tirsdag. Jeg kører fra København.
Mvh. Elisabeth
Per Jäthmark 30/03 2009 20:39
Hej..
....Sød og rar enlig far fra Holbæk.
Jeg overvejer også Val T. i påsken, og kan også først tage afsted tirsdag el. onsdag.