Black Thursday: Spar op til 40% på dagstilbud 🔥

Carsten Schaal 05/03 2009 23:14

Hej!
Er der nogen der er friske på Val T i Påsken?
Kunne fylde en bil op, måske.

Kommentarer:
Der er i alt 21 svar i denne forumtråd.

Thomas Friis 03/04 2009 00:05

Sv: Val T

HEj Alle.. (Måske mest Rasmus Lange og Peter F)

Er der stadig nogen af jer der går med planer om at tage til Val T i påsken? En kammerat og jeg vil mægtig gerne ned at besøge vores ven dernede, så hvis nogen stadig har ledige pladser i en bil, udfylder vi dem med glæde! Vi kan tage afsted fra 7/4 til 13/4.
Vi har endnu ikke fundet indkvartering, så hvis nogen kender til noget, eller vil være med til at dele, må i meget gerne sige til.

Thomas

Thomas Friis 03/04 2009 00:15

Hov..
Jeg smider da lige et telefonnummer, så man også kan få fat på mig.

51947560

Thomas

Peter Ferguson 16/03 2009 20:58

Hej der !!!

Er der andre der vil med i påsken, jeg kan ligge bil til, er der så nogen der har kendskab til eller har plads i en lejlighed ville det være helt perfekt....

Jeg kan tage afsted 7/4-13/4

Håber at høre fra jer, skal bare afsted og er med på hvad som helst

Bassam Ramaha 06/03 2009 00:13

Det kunne da godt være... Jeg selv vil afsted i påsken, men har ingen at tage afsted med. Hvor i landet er du fra, og er det din plan at tage afsted hele ugen. Måske køre fredag i uge 14, og vende snuden hjem over torsdag eller fredag i uge 15???

Charlotte Serup Pedersen 06/03 2009 11:03

Hejsa.. Det ville være helt optimalt, vi er to tøser der står og mangler transport til Val Thorens i påsken.. Vi har allerede en lejlighed der nede, hvor vi har mulighed for at leje en seng ud.. Det kunne da være super hyggeligt.. Vi har været i Val Thorens mange gange efterhånden, og er faldet pladask for mulighederne på pisterne og selvfølgelig bylivet :)

Vi var afsted mellem jul og nytår, hvor vi også rejste på denne måde, hvor vi rejste med to random fyrer, som vi også fandt herinde og det var en kæmpe succes, så det ville være en super mulighed for at blive en lidt større flok...!

Du skal være velkommen til at skrive til mig, hvis du her flere spørgsmål osv.. Håber det frister... :)

Mvh. Charlotte

Jacob D 06/03 2009 12:04

Jeg er bestemt også interesseret. Synes ikke jeg har fået stået nok på ski i år. Val T lyder som et perfekt sted så sent på sæsonen. Jeg vil også kunne stille bil til rådighed.

Mvh. Jacob

Charlotte Serup Pedersen 06/03 2009 12:10

Hvor lyder det godt :) Jamen, så syns jeg helt sikkert vi skal få aftalt noget..

Bassam Ramaha 06/03 2009 17:49

Hold da op!!! For en gangs skyld lyder det som om det bliver til en tur, og det er super cool. Men tænkte hvor længe i kunne tænke jer at være afsted? En uge eller kun påske dagene...

Carsten Schaal 06/03 2009 19:06

Hej til Jer.
Det er bare fedt, at der er flere som vil af sted, super.
Så må vi gøre noget ved det.
Har ingen bolig, så et sted for mig ville være super.
Hvad skal det koste?
Var dernede i uge 6, 7, 8, 9, det var super godt.
Jeg er skier og er frisk på pist, samt off-pist hvis der falder noget sne.
Ellers må vi nyde solen og ikke mindst afterski.
Mit nr er 26137712

Carsten Schaal 06/03 2009 19:52

Jeg er fra Roskilde, hvor kommer i fra?
Kan lægge bil til men den er ikke ret stor, så vil hellere betale til chaufføren.
Prøver, at finde et sted dernede, hvor jeg kan bo.
Det er helt klart billigst og nemmest også når vi skal hjemad igen med bil.
Kan godt i 2 uger hvis det skulle være

Jacob D 06/03 2009 21:49

Hej Carsten
Jeg kommer fra København. Kan have plads til fire i bilen, og kan gøre det for relativt begrænsede omkostninger da jeg har firmabil. Jeg mangler også et sted at bo, så måske vi skulle finde ud af noget samlet. Prøver lige at ringe i morgen for at aftale nærmere.
Mvh. Jacob

ps. kan kun være af sted i påskeugen

Svante Emtoft 07/03 2009 09:04

Det er ikke fordi jeg er særlig misundelig. Carsten hvorfor kan man ikke logge på din side.

Rasmus Christoffersen 07/03 2009 12:58

Hej til alle..

Jeg vil MEGET gerne til Val T i påsken, og li som det ser ud nu er der ikk nogen jeg kender der gider/finanskrise.
Så jeg er klar på at fylde en bil.
Har bil. (max 3 personer)
Og har oss en del lejl, der stadig er ledige i Val T.

Men er åben for foreslag.

Carsten Schaal 07/03 2009 22:21

Hej Jacob.

Det finder vi ud af med lejlighed dernede.
Er lige i gang med at hører rundt dernede, snakker med flere som er på sæson der.
Ellers kan vi bukke online, jeg har adr. på lejligheder der.
Har lige været inde hos Bassam og vi er klar til at tage af sted.
Ringer du lige til mig Jacob
Har en veninde som også gerne vil med, men ved jo ikke hvad vi i fællesskab finder ud af.

Kim Petersen 08/03 2009 19:41

hejsa

Jeg skal herved tillade mig at melde mig i koret der hylder det gode initiativ om påsketur til Val Thorens.

jeg er en voksen fyr, som er startet sent men løber nu det meste. Herunder off piste. Og nyder osse afterski.! ;-)

Hvis jeres arrangement kan bruge en voksen fyr fra Sjælland, så er jeg osse interesseret.

mvh. Kim

Max Kofoed 19/03 2009 19:14

Hey

Jeg har været afsted til Val T i februar - og der måtte jeg købe sæsonliftkort. Hvis der er nogle der kunne tænke sig at købe mit liftkort, kan I bare skrive til mig.

Mvh Max

Rasmus Christoffersen 19/03 2009 21:47

Hej Max..

Er der ikk billede på sådan et kort!!
Eller er det bare mig??

Charlotte Serup Pedersen 10/03 2009 18:08

Hej allesammen :)

Som sagt, så er vi to piger der super gerne vil slå sig sammen med to andre i påsken.. Vi har allerede en lejlighed centralt belligende til ca. 1300 kr. pr. person. Så hvis der er to af jer gutter der vil med os, så skriv eller ring gerne.. Vi kan komme derned med skiX for 1700 kr. pr. person t/r - men det ville selvfølgelig være billigere, hvis der var en der kunne være så sød at ligge bil til rådighed :) Men det skal ikke være det der skal skille os ad :)

Ring eller skriv til mig for at høre nærmere 22 45 08 22

Carsten Schaal 25/03 2009 22:21

Hej til Jer!

Vi har en ledig plads i bilen, da den ene måtte hoppe fra pga. personlige ting.
Svar tilbage hurtigst muligt.
Mit nr. er 26 13 77 12

Bina 12/03 2009 14:54

jeg ville jo så gerne med ned til Springsession i Val T i påsken... men da jeg ska op til eksamen enten d.2.-3.-6. eller 7.april.. kan jeg ikke bare lige hoppe afsted hele påsken.. er så trist over det.. Derfor leder jeg med lys og lygte efter et lift dertil i helligdagene...

Der er ikk nogen af jer der evt. påtænker bare at køre derned hen over helligdagene evt tirsdag d.7. aften/onsdag d.8.??? ;o)

tænkte jeg jo lige måtte give det et forsøg og forhøre mig... prøver nemlig selv at finde et lift derned fra omkring onsdag d.8.-mandag d.13.april.

Bina

Carsten Schaal 14/03 2009 08:51

Hej Alle!

Så er vi 4 der har fundet sammen, Bassam, Jacob, Gabriela og Jeg.
Håber I andre finder ud af det sammen.
Det kunne være så fedt, at være mange af sted.

Ønsker Jer en rigtigt god tur derned.
Vi ses jo nok på cafe Snesko eller Saloon Bar, til an kølig øl med solskin og fed musik, skååååål!!

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen