Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Schweiz
Tyskland
Weekendski
Maja Cæcilie 25/10 2009 22:17
Hej!!
Jeg skriver herinde, fordi jeg skal til Val d'isere hele den kommende vintersæson. Jeg har fået job som bartender og derigennem bolig sammen med tre engelske piger. Ud over det er jeg helt alene afsted og kender ingen som skal derned. Så jeg kunne godt tænke mig at komme i kontakt med nogle som skal ned og bumse i Val d'isere til vinter. Har aldrig før været der, og kunne bl.a. godt tænke mig at snakke med nogle som kender stedet.
Glæder mig til at komme derned, og håber ikke jeg er den eneste som skal til Val d'isere i år:) I må være derude..!
MVH Maja Cæcilie!
Mads 29/10 2009 14:31
Sv: Val d'isere
Okay, lækkert sted. Jo, der ligger en Dicks Teabar i Val D'isere!
Er lidt sent ude med at søge arbejde, ellers må jeg bare tage derned og søge. SKAL til Val D'isere/Tignes, det er for lækkert dernede.
Maja Cæcilie 29/10 2009 18:26
fedt! tror det er en fin måde, mon ikke der er noget dernede :) Har du en email?? så kan vi lige keepe contact.. min er caeciliecaecilie@hotmail.com
Mads 28/10 2009 21:11
Hej
Hvor har du fået job henne af? Jeg søger stadig job i Val d'Isere som enten bartender eller hotel personale.
Har været i Tignes, som du nok ved hænger sammmen med Val d'isere, men har ikke det store kendskab til Val d'isere, da jeg boede i Tignes. Et kanon skisportsområde, krydret med et fedt natteliv. Så håber meget på at finde et job snaret.
Mvh Mads
Maja Cæcilie 29/10 2009 13:58
Hej igen!
Jeg skal arbejde på saloon bar, var til samtale med dem for nogle måneder siden.. kender intet til byen eller jobmulighederne. Var Val Thorens på ferie sidste år, og blev forelsket i de franske alper.. Er der ikke et diskotek/bar i dick's teabar kæden i val d'isere?? Du må endelig skrive hvis du finder noget, og,eller kommer derned..! rejser derned d. 21. nov.
MVH