Januarudsalg: Spar op til 25% på skibriller⛷️

Twintip ski

Emil Rauff Hansen 21/02 2008 08:12

Er K2 silencer en bedre ski på pisten end K2 public enemy??
Altså er den mere stiv??
Og hvad kan i ellers anbefale af twintip ski??
Har stået 12-15 uge.. Kan godt lide at køre stærkt, men kan også godt lide at lege i parken og i offpist..

Kommentarer:
Der er i alt 6 svar i denne forumtråd.

Jesper Emanuel 21/02 2008 15:30

Sv: Twintip ski

Jeg købte K2 Fujative sidste år og er utroelig glad for den..
Kører for det meste på røde og der kan skien sagtens følge med i både store og små sving og i parken er den også super...

Offpist har jeg dog ikk testet den på..

Men på mange ski steder er der mulighed for 5 euro ca at prøve de ski man vil i en time eller lign... sån fandt jeg frem til mine...

Jakob 21/02 2008 16:57

Silencer er den del bedre end PE.
Men hvis du er viild med fart, park og lidt pudder skal uden tvivl købe pulic enemy.
Har kun prøvet den nogle enkelte ture på pisten, hvor jeg ikke syntes den var særlig god..

Emil Rauff Hansen 21/02 2008 18:35

Hej Jakob...
Hvilken ski vil du så anbefale, at jeg køber??

Claus Jensen 21/02 2008 19:50

Kort og godt. HEAD MOJO 80... tag et kig på denne ski. Super allround ski efter min erfaring!

Simon Stenbæk 22/02 2008 07:43

Køb dig dog nogle rigtige ski.

Rasmus 06/03 2008 11:15

Hejsa

Jeg ville helt klart vælge Silencer frem for PE.

Jeg har et par Salomon Dumont 176 cm og et par Fischer Habit 168 cm til salg. De skal udelukkende sælges fordi jeg skal på jordomrejse og ikke kommer på ski de næste 2 år :-(

Dumont er en rigtig fed ski der generelt er stivere end de fleste tt på grund af dens trækerne. Skien er både rigtig god på pisten og i parken. Fischer Habit er en True TT ski og er rigtig god til switch hop osv. Det er en ski lavet til pipen, hvilket gør at den også er en stivere TT som igen giver bedre performange på pisten. Jeg har aldrig haft problemer med at følge med mine venner på pisten selvom de kørte på piste ski, men jeg kunne til gengæld en masse de ikke kunne :-)

Mail rasmus@johannesen.net eller ring 51 26 76 40 hvis du er interesseret.
Mvh
Rasmus

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen