Januarudsalg: Spar op til 25% på skibriller⛷️

Twintip længde - Besvar indlæg

Udfyld felterne i formularen nedenfor for at besvare indlægget på Skisport forummet.

Navn:
Email:
Gentag email:

Du modtager en e-mail fra os, i den findes et link du skal klikke på før dit indlæg kan ses.

jeg ønsker ikke at modtage mails når der skrives i denne tråd
send en mail når der svares på mit indlæg (du modtager mail ved det første svar)
send en mail når der skrives i denne tråd (du modtager mail ved alle svar)
Twintip_længde? skrev:
Hej, jeg er 14 snart 15 år gammel, og skal på ski her til påske. Jeg har efeter hånden en smule erfaring med ski, ikke meget jeg har kun været på ski 4 gange. Jeg har derfor tænkt mig at købe nogle twintip ski, men jeg er i tvivl om højden på mine ski. Jeg er som sagt 14 år gammel, jeg vejer 66-67 kg og er 182-83 cm høj. Der er et par ski som jeg har kigget på: http://store.dynastar.com/products/462595?action_type=changeproduct&selectedproduct=bc620a9c377192e7527ae6fe43aba035
Som i kan se kan jeg vælge mellem følgende længder: 167, 174, 179, 185. Jeg går ud fra at det skal være 174 eller 179. Jeg vil gerne kunne bruge dem de næste par år, men jeg vokser stadig en del og regner med at blive et sted mellem 192-195 cm.
Som sagt har jeg stået på ski lidt før, og jeg står primært på pister, men tager også hop (lidt små hop) og nogle rails, så jeg kører også lidt i parker.
Mit spørgsmål til jer går så på: Hvilken længde skal de have, og er skien passende til mit niveau og terræn?
Emne:
Tekst:

Når du trykker "Opret indlæg" bliver der sendt en e-mail til dig. I denne skal du klikke linket, så kan dit indlæg ses på siden. Dit indlæg er altså først online, når du har aktiveret det.

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen