Januarudsalg: Spar op til 25% på skibriller⛷️

Steffen Loop 27/03 2011 21:01

heej alle

ville godt høre om der var nogle som kunne hjælpe mig med at vælge de rigtige twintip til mig, altså jeg har stået på ski siden jeg var 5 og bliver 18 her lige om lidt men er først rigtig begyndte på hop og slides nu sååh

hilsen steffen

Kommentarer:
Der er i alt 4 svar i denne forumtråd.

Søren Hjelholt 28/03 2011 14:45

Sv: twintip

1: tag og læs lidt her i forummet. Der er svaret på dit spørgsmål rigtigt mange gange de sidste par måneder :) Hvis du har så ahr yderligere sprømgsål, så stil dem detaljeret her i tråden.

2: Hvis nogen skal svare, så kom med nogle flere oplysninger. f.eks. højde og vægt, hvor god er du til at stå på ski, skal skiene udelukkende bruges som park ski eller er de dit eneste par ski, så de også skal bruges på resten af bjerget?

3: Kig på de forskellige fabrikanters hjemmesider og læs om deres ski, og læs så en anmeldelser af de ski du synes er interessante.

Steffen Loop 29/03 2011 15:42

heej igen

jeg står pretty godt på ski er 180 høj og vejer 65kg
ville næsten kun skulle bruge skiene i park ??

hilsen steffen

Søren Hjelholt 30/03 2011 08:57

Når skiene primært skal bruges i parken, ville jeg gå efter en relativt blød ski, som er mere tilgivende i landinger og som har mere "pop" i afsættet.

Gode bud kunne være

Armada AR7

Salomon Suspect

Atomic Punx

kig på Freeskier magazines guide, der er masser af anmeldelser af forskellige ski. link til pipe og park sektionen

http://freeskier.com/gear?quicktabs_7=1&quicktabs_8=1&ski_type=343&brand=All&order=field_overall_rating_1&sort=desc

Rasmus Laustsen 31/03 2011 20:16

Køb salomon suspect i 176 cm og få bindingen centermonteret, en salomon binding model sth 14 passer fint til skien. nyprisen på sådant et sæt ligger omkring 4000 kr og du er knald godt kørende, har selv kørt suspecten de sidste 3 sæsoner og vil ikke bytte den ud!!

go fornøjelse

Rapper (23 år på ski) de sidste 10 år i parken!

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen