Last Minute Sale: Spar op til 25% på alt til skiferien

Christian 22/01 2005 19:29

Hejsa.
Jeg har tidligere skrevet et indlæg der omhandler Völkl Karma skien. Da den (som mange af jeg gør opmærksom på) er dyr har jeg været på udkig efter andre. Her stødte jeg på K2 Fujative.
Er der nogen der har erfaringer med denne ski (eller andre i samme dur).
Jeg mangler en ski der er twintip, men som sagtens kan bruges på pisten, da det er der jeg mest er.

På forhånd tak

Kommentarer:
Der er i alt 5 svar i denne forumtråd.

Jannik 22/01 2005 20:01

Sv: Twintip

Hej Christian

Prøv at tjek Dynastar TroubleMaker med Look Pivot 12 Jib bindinger... De kan fås hos www.Sport-Conrad.de for 2500 med Look Pivot 10 bindinger(Tallet er et udtryk for styrken af fjederen), eller til ca. 3000 hos www.sport65.de... Jeg har selv lige bestilt et par.. God fornøjelse...

mvh. Jannik

Tjalfe 22/01 2005 20:04

En God Allround twintip

Mads 23/01 2005 13:09

En glimrende blød twintip, super på pisten og hvis du vil køre park skulle den være toppen.
Den har fået kritik i offpisten, men hvis den skal bruges til pisten og til leg er det en god ski.

claus 24/01 2005 09:52

Tjek www.riders.dk stil spg'et i forumet og der er sikkert nogle der kan komme med et godt svar. Ellers tjek www.friflyt.no der kan du også få svar.

Caver 25/01 2005 11:24

Hej Christian!

Du skal overveje hvordan din kørsel er inden du køber ski. Jeg har selv en 1080, men da jeg er begyndt at kører noget hurtigere er den blevet for blød. I starten synes jeg ikke det gjorde noget, men lige så snart sneen bliver lidt hård og pakket, skal man virkelig arbejde for at den holder kant. Hvis hovedsaglig vil kører pister og du kører stærkt, så gå efter en lidt stivere twintip ski. Jeg har ikke prøvet at køre Rossignol Scratch BC, men når man mærke dens flex i butikken, virker den som en lidt stivere ski. Jeg overvejede den som et alterntiv til Karma'en, men endte op med Karma'en, da det er den sygeste ski jeg nogensinde har prøvet.

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen