Januarudsalg: Spar op til 25% på skibriller⛷️

Twin tip ski

Frederik 30/09 2008 15:33

Hej alle,
Mens priserne er forholdsvis langt nede på 08 modellerne, overvejer jeg at købe mig et par twin tip ski.
Mit spørgsmål er simpelthen: Hvilke twin tip ski er bedst på pisten?
mvh
Frederik

Kommentarer:
Der er i alt 4 svar i denne forumtråd.

Søren 22/10 2008 03:26

Sv: Twin tip ski

Frederik!!!

ud og på jagt efter fabriksnye '08 modeller!! K2 PE er en rigtig fin allround ski, Rossignol Scratch FS har en woodcore der også gør den rigtig lækker på pisten af en TT at være, og det er generelt det du skal gå efter, hvis den skal holdes på pisten er dimensionerne mindre relevante, det kan du tilpasse dig, men stivheden er afgørende...

Hvis du er fra KBH er der MONSTER udsalg i den gamle Pist'ass ski butik der ligger i starten af nørrebrogade...

god jagt!

//Søren

Peter Troelsen 22/10 2008 10:48

Min datter har et par Line Invader, som hun er meget tilfreds med. De skulle være ret fede "park ski".

Martin 30/09 2008 16:37

Hej frederik.
Jeg stod selv sidste år og skulle have nogle twintip der var meget allround. Altså både gode til piste, park og offpiste. Jeg blev anbefalet en Public enemy fra K2. Den virkede overraskende godt på pisten, da den som så mange andre twintip ski ikke er for blød. Den har nemlig trækerne hvilket giver stabilitet.
Hvis du er intereseret kan du købe dem af mig for 2000 kroner.
De har kun kørt 1 uge, er 169 cm høje og er selvfølgelig med bindinger.
Hilsen Martin

Rasmus 02/10 2008 08:59

Hej Frederik

Du skal gå efter en stiv TT, da den er klart bedst på pisten. Længde ect. kommer meget an på dit niveau og størrelse.

Jeg har et par Salomon Dumont 176 cm med trækerne (spritny) til 3.000.- incl. voks og binding. En kanon fed ski til pisten.

Jeg har også en Fischer Habit 168 cm. Som er True TT, hvilket er kanon hvis man skal køre Switch ect. Pris 1.900.-

Send en mail på rasmus@world-traveller.dk hvis du er interesseret.
Mvh
Rasmus

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen