Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Schweiz
Tyskland
Weekendski
Anders Tolbøll 23/12 2006 22:34
Hej.
Jeg står her og overvejer hvilke ski jeg skal investere i næste gang.
Jeg er lidt en nybegynder på ski, men elsker allerede baglens kørsel, små hops osv.
Jeg står nu og overvejer om jeg skal vælge et par alm. ski, med en flad bagende, eller et par Twin-tip-ski med en buet bagende.
Vil det være en markant fordel for mig at købe disse? Og vil de få nogen betydning for mig alm. skiløb på pisterne ?
Mvh. Anders
Casper 24/12 2006 09:23
Sv: Twin-tip ski?
Hej.
Jeg kører selv Völkl Karma, hvilket er fantastisk ski både til parken og BC.
Men hvis det er du helst kører hop som du siger, altså i parken evt. eller godt kan lide at køre i pudderet. Vil jer klart anbefale en TT ski.
Det er klart at en TT ski har sine fordele i parken og i powderet. Den er altså ikke beregnet til pist, men du kan sagtens køre på pisten. Dog er sving radiusen forringet, og du kører ikke lige så stærkt som du ville på en desideret piste ski.
Men kan kun anbefale TT ski hvis du kan li at lege i sneen.
Mht. til hvilken ski du skal vælge er det svært at sige. Men prøv at søge inde på riders.dk der andre som dig har spurgt om samme spørgsmål tidligere.
Anders Tolbøll 24/12 2006 11:04
Tak hehe :)
Det prøver jeg.. har siddet og gennemlæst surf & ski's katalog, og der var et par gode arktikler om det.
men jeg takker..
Mark 24/12 2006 11:36
Hvis det er, så har jeg et par stortset ubrugte Head Mojo 80 twintip ski til salg.
Ideelle park ski og powder!
Nils 16/02 2009 20:35
Hej jeg overvejer at købe et snowboard men ved ikke rigtig hvor jeg skal købe det henne bare skriv hvis i kender nogle steder