Last Minute Sale: Spar op til 25% på alt til skiferien

Trysil vs. Hemsedal

Heidi 22/05 2005 10:52

Jeg skal måske til Trysil eller Hemsedal og arbejde til vinter, hvor er der størst udfordring for erfarne skiløbere, her tænker jeg park, off - pist og stejle løjper. Håber du kan hjælpe!!

Hilsen Heidi

Kommentarer:
Der er i alt 7 svar i denne forumtråd.

icebunny 10/06 2005 14:10

Sv: Trysil vs. Hemsedal

Det var Mads Jonsson og 57 meter i alt - pænt vildt!

Heidi 12/06 2005 15:29

Hej Pernille,

Tak for de gode råd, jeg ved nu at jeg skal til Trysil og jeg må indrømme at jeg glæder mig.

Ja da, vi ses d. 18 til sommerfest, det skal nok blive hyggeligt.

Håber der kommer mange!!

Knus Heidi

Ivan Rafn 24/05 2005 23:03

Efter min mening har Trysil det bedste skiområde.

Hvad park angår er jeg ikke opdateret på Trysil, men før i tiden havde Hemsedal den bedste park.

Martin 25/05 2005 18:08

Parken i Hemsedal har vist ry for at være en af Europas bedste. Har selv været der og synes parken er kanon.
Fandt dog lige denne side for Trysils snowpark, og den ser sgu næsten endnu bedre ud.. :D

Heidi 25/05 2005 20:04

Hey,
Tak for de nyttige infoér....

Go´sommer!!

heidi

Jesper 26/05 2005 16:48

Hej. Jeg ved at Nikolaj Vang, Troels Feodor og en masse andre af de rigtig hårde gutter var i Hemsedal i uge 14, og deres park sku vist være rimelig vild. Det var også i Hemsedal at der var en skiløber der hoppede over 46meter tror jeg det var. Men det er 2 fede steder...

Pernille 02/06 2005 20:57

Hello Heidi

Hemsedal siges at være number one stedet for nordmændene - det er her der sker noget, alle de unge kommer og fester.
I en norsk undersøgelse af skisportsstederne blev Hemsedal vist bedømt til at være den andenbedste destination - Hafjell siges at være den bedste når det kommer til alpint skiløb og park.

Trysil har efter min erfaring bedre pister end Hemsedal (stejlere), det er mere et familiested, det er her alle de "rige" nordmænd kommer - og så selvfølgelig en masse almindelige danskere

Men... Det er altså bestemt ikke det samme som at tage sydpå...

Hilsen Pernille

PS: ses vi d. 18?

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen