Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Schweiz
Tyskland
Weekendski
Henrik Larsson 25/10 2005 13:52
Kender i nogle selskaber hvor man kan booke transport fra København til Val Thorens med ud og hjemrejse i forskellige uger?
Jeg har forespurgt hos flere selskaber og så snart transporten strækker sig over forskellige uger går de i sort.
Det jeg søger er udrejse for 3 personer d. 10-02-2006 eller en dag senere.
Hjemrejse for 1 person d. 25-02-2006 og for de sidste 2 personer d. 11-03-2006 eller i begge tilfælde en dag tidligere.
Hvis i har konkrete tilbud er i velkomne til at sende mig en mail på adressen "skisport@spambox.dk". E-mail adressen er 100% ok selv om den måske ser lidt spøjs ud :o)
Mvh Henrik
Espen 25/10 2005 17:46
Sv: Transport til Val Thorens?
Hvad med fly? F.eks. SAS eller EasyJet.dk til Geneve, og derfra med altibus?
Steffen P 25/10 2005 20:08
Jeg er lige med på en lytter. Vi er også 5 fyre der har lidt problemer med transporten derned. Skal også også hjem på forskellige tidspunkter
Nicolai 26/10 2005 16:41
Jeg gætter på det bliver overordentligt svært at få en plads hos de etablere bureauer.
Husk på at i faktisk optager 2 pladser på denne måde. Bussen/charterflyet kommer jo til at have en tom plads to gange.
Jeg tror at det bedste bud er rutefly til Geneve (som ovenfor nævnt), eller i skal tage chancen og købe turen ned og satse på at der er en ledig plads i kan købe når i skal hjem....
Hilsen Nicolai
klaus 27/10 2005 00:36
hmm har lidt samme problem skal derned ca den 1/2 og skal hjem den 1/4 og det sku let nok at finde en plads i en bus derned men hjem ad må man vel bare satse på at finde ud af noget dernede?
Flemming Poulsen 28/10 2005 23:21
Hej Henrik...
Jeg vil anbefale dig at gå ind på www.flyrejsen.dk - her kan du søge de billigste flybilletter hos en masse rejsebureauer og flyselskaber...
Lige nu ligger billetprisen i den periode du ønsker på omkring kr. 1.800 pr. pers., men prøv selv med nogle forskellige datoer.
Vores hjemmeside er IKKE noget rejsebureau, men en søgemaskine der sammenligner priser og henviser til det sted hvor billetten er billigst...
God tur...