Transport til Livigno - Besvar indlæg

Udfyld felterne i formularen nedenfor for at besvare indlægget på Skisport forummet.

Navn:
Email:
Gentag email:

Du modtager en e-mail fra os, i den findes et link du skal klikke på før dit indlæg kan ses.

jeg ønsker ikke at modtage mails når der skrives i denne tråd
send en mail når der svares på mit indlæg (du modtager mail ved det første svar)
send en mail når der skrives i denne tråd (du modtager mail ved alle svar)
Line Hansen skrev:
Hej alle sammen

Jeg har lidt spørgsmål til de forskellige måde at komme til Livigno på.

1. Hvis man vælger at tage bil toget fra Kloster hvor meget tid sparer man så egentlig. Hvornår er det bedst at tage toget for at undgå kø og passer disse tider så sammen med åbningstiden for tunnelen ind til Livigno? Hvis man vælger denne mulighed, hvilken vej køren man så fra Danmark?

2. Hvis man kører hele vejen og så selvfølgelig igennem tunnelen til sidst, hvilke via punkter skal man så køre efter for ikke at ende op på bjergvejene fra Italien og ind til Livigno.

Hvis der ellers er nogle gode råd omkring transport til Livigno må i meget gerne sige til.

Mange tak for hjælpen alle sammen...
Emne:
Tekst:

Når du trykker "Opret indlæg" bliver der sendt en e-mail til dig. I denne skal du klikke linket, så kan dit indlæg ses på siden. Dit indlæg er altså først online, når du har aktiveret det.

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen