Tøseskitur 2012

Mette 13/03 2011 21:45

Hvem er friske på en tøseskitur i uge 5 2012 til Ischgl?
Lad os få samlet en god flok tøser 30+, til en alle tiders fantastisk skitur - med masser af skiløb i flere nivauer - hygge og en masse afterskii.
Har du ikke liiiige en veninden der står og hopper for at komme afsted, så vær frisk på at møde en masse andre tøser i samme situation.

Skriv kun hvis du er seriøs!! og klar til at lægge et depositum på 500,-

Vi glæder os til at høre fra dig!

Kommentarer:
Der er i alt 14 svar i denne forumtråd.

Michael Løvholt 30/08 2011 21:12

Sv: Tøseskitur 2012

med det sidste mener jeg naturligvis at alt er optaget på vores hotel uge 5 og at der er ledigt andre uger på det.

Christina P 07/08 2011 11:06

Det lyder som en skæg tur!
Jeg Vil rigtig gerne med!!
Hilsen Christina

Johanne Jacobsen 25/03 2011 17:15

Hej Mette

Har du en destination i tankerne allerede og hvordan med transport???

Nina 04/11 2011 09:58

Hej..

Leder efter en tur på 4 dg - evt en tøseskitur - vi er to veninder der gerne vil wellness, fest og ikke mindst godt skiløb !! Nogen der kender nogen gode ture til Østrig, Frankrig el Italien??

Mvh Nina

Betina 18/08 2011 19:36

tjeck www.ladycamp.dk

Majse 03/07 2011 12:30

Hejsa..

-Jeg vil rigtig gerne med til Ischgl uge 5:)

Venligst
Majse

Tina Koldt 22/08 2011 13:21

Hej Mette.

Rigtigt godt initiativ. Jeg er meget interesseret i at deltage. Kender Ischgl som min egen bukselomme.
Med venlig hilsen
Tina Koldt

Grete Vejlby 17/07 2011 15:28

Jeg er interesseret i at komme med på skituren uge 5 2012 til Ischgl
venlig hilsen
Grete

Skislottet 14/03 2011 21:27

I kunne også vælge Zell am See - tjek 2 lækre lejligheder til hhv. 14 og 8(-10) personer i samme hus . Billigt pr. person - se skislottet.dk

Mette 25/08 2011 13:31

Kære alle

Tøseskituren 2012 skal til at planlægges. Indtil nu er følgende Majbrit Jansen, Tina Koldt, Christina P., Grete Vejlby og Johanne intereserede.
Jeg mangler mail adresse på Christina P, Grete og Johanne. Send mig venligst en mail på mette.h.rasmussen@gmail.com.

Er der andre der er friske??

Turen går til Ischgl i lejlighed med tog eller bil.
Vi mødes inden turen til lidt pre-skiing :-)

Har nogen forbindelser til en god lejlighed så skriv endelig.
Glæder mig til at høre fra jer.

Det bliver SÅ godt at komme afsted!!

Mange hilsner Mette

Rikke Steenvinkel Nordenhof 29/08 2011 18:00

Hej alle tøser
Hvor bliver man dog glad når man læser jeres indlæg. Jeg er ved for 6. år i træk at arrangere en pige skitur for Slagelse Skiklub. Tænker om nogle af jer også vil med på min tur? Vi skal til Hintertux og alderen er lige fra 30 til 65 :-)Jeg har dygtige pige instruktører med så der er undervisning hver formiddag. Afrejse d. 17. november (hjemkomst d. 21. nov. formiddag)....
Måske skulle men også tage med på jeres tur, har i en pris og er der stadig pladser?
Kh, Rikke

Mette 29/08 2011 19:13

Kære Rikke

Jeg synes bestemt, at du skal tage med til Ischgl!!
Vi er i øjeblikket ved at finde hotel og transport.
Så snart vi kender prisen, skal vi nok skrive.

Det lyder ellers også godt med jeres skitur til november. Det gad jeg virkelig godt. Men tror det kniber med at få så meget fri. Men tror du ikke, at du kan lokke et par tøser fra jeres skiklub med til Ischgl?
Det kunne være superhyggeligt, hvis vi var lidt flere.

Iøvrigt er det skønt at høre, at andre også arrangerer tøseskiture. Jeg troede næsten et kort øjeblik, at jeg var den eneste kvinde i Danmark, der brænder for at stå på ski.

Så stor hilsen til dig, Rikke og til alle jer andre ski-glade tøser.
Mange hilsner Mette

Mette 14/09 2011 22:32

Kære tøser

Så er rammerne snart på plads for Tøseturen til Ischgl uge 5 2012.

Det er muligt at få værelser på Hotel Pra Monte (ligger centralt og tæt på lift) - pris € 69 pr. pers/nat. med morgenmad. Vi flyer til Munchen – med afrejse fredag eftermiddag/aften og tager hjem enten sent fredag eller lørdag om eftermiddagen. Booker vi disse flybilletter hurtigt er prisen ca. kr. 1.400 t/r . I Munchen lejer vi bil og kører de ca. 3 timer til Ischgl. Prisen for billeje er ca. 100 Euro pr. pers. v/ 4 pers. Da vi allerede er 2 tøser der er klar (som iøvrigt ikke kender hinanden på forhånd, men kun her fra skiportalen! :-) står vi og mangler mindst 2 mere. Er du frisk - så send en mail hurtigs muligt til mette.h.rasmussen@gmail.com.

Vi glæder os til at høre fra dig!!

Mange hilsner
Tina K. og Mette

Michael Løvholt 30/08 2011 21:04

hej mette. jeg er et par uger i ischgl hver vinter(kender byen godt) og kan muligvis hjælpe med at finde en pension/lejlighed.kan anbefale pension tyola(gode dobbelt/trippel og enkeltværelser 150-200 m. fra lift og afterski til fornuftige priser.nortlander har noget der/eller ring selv og book.de har også en lejlighed.
skriv bare hvis jeg kan hjælpe.
er selv afsted uge 5 med gutterne og bor lige ved liften(piz arina).. men skal i afsted en anden uge er der stadig lejlighed/værelser ledige
hilsen michael

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen