Tilbyder lift mod Østrig næste fredag (d. 29.11.)

Thomas Jensen 21/11 2013 19:45

Hej

vi er et par stykker som kører mod Østrig (bad gastein) fredag d. 29.11. Vi har plads til en extra passager. Man kan sikkert komme m. for et sundt og nærende måltid på BK eller McD efter eget valg.

vh
thomas jensen, http://alpeferie.dk/

Kommentarer:
Der er i alt 5 svar i denne forumtråd.

Maria Spore 25/11 2013 12:23

Sv: Tilbyder lift mod Østrig næste fredag (d. 29.11.)

Heej Thomas..

Jeg kunne godt være intresseret hvis i stadig har en ekstra plads :)

Jeg skal dog ikk til bad gastein men st anton, men måske der ville være mulighed for at smide mig af et sted ? :)

Vh Maria

Thomas Jensen 25/11 2013 12:56

Hej

Der er stadig plads - omend der ikke rigtigt er noget godt sted at blive sat af på vejen. St. Anton ligger jo noget mere mod vest.

Mit umiddelbare bedste bud ville være at tage m. hele vejen og så tage toget fra gastein til st. anton - men det ved jeg ikke om det hjælper dig ret meget.

ps. lifterne kører i gastein - det gør de ikke i st. anton :)

skriv evt. mail@alpeferie.dk hvis du vil med - vi kører fredag tidlig eftermiddag en gang.

vh
thomas, http://alpeferie.dk/

Maria Spore 25/11 2013 13:03

Jaa det jo os det, men jeg præver lige at tjekke tog priserne på tog og hvad det evt koster..

Hvor kører i fra i dk ?

Jaa det ved jeg, men jeg skal derned for at søge job og bolig så jeg er lidt nervøs for at være for sent ude, så jeg tænkte at jeg hellere bare ville komme afsted selvom lifterne ikke er åbne endnu :)

Thomas Jensen 25/11 2013 13:04

Hej

kører fra aarhus

vh
thomas

Maria Spore 25/11 2013 13:16

Heej igen

Har lige tjekket priser og tider, det kan desværre ikk rigtig betale sig for mig da jeg både skal fra københavn til jylland og fra bad gastein til st anton.. Øv øv ville ellers ha være skønt at slippe for toget derned af :)

God tur :)

Vh maria

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen