Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Schweiz
Tyskland
Weekendski
Jon Andersen 26/10 2009 21:18
Jeg vil meget gerne på ski med min datter på 7, men vil ikke bruge hele ferien på transport, og har heller ikke ubegrænsede midler til rådighed. Men hvis du har et eller to børn i nogenlunde samme alder, så kan vi køre i min bil til f.eks. Stöten i Sverige (via Kbh/Oslo-båden), og få en hytte ved skianlægget for ca 4000/pers. Dett er incl. transport, ski, lift og skiskole til ungerne.
Hilsen Jon :-)
Christina 22/01 2010 12:19
Sv: Sverige i uge 8 2010 med børn?
Hej Jon,
Hvad med en skitur med andre forældre og singler med børn i din datters alder? Vi er nu 55 personer, der skal til Østrig i uge 8. Enten som kør selv eller bus. Bussen kører fredag kl 16 og er fremme lørdag morgen, Så du har hele lørdagen på ski. Samme når du skal hjem, så er det lørdag aften til søndag formiddag. Børnene er i alderen 6 til 17år, flest omkring 7-12årige. Prisen er med transport, ophold med halvpension, liftkort og undervisning i 15timer for børnene. - og hygge, sjov og afterski er gratis :-)) Vi hygger når børnene er lagt i seng. Og har hele huset for os selv. Det ligger lige ud til pisten. Se mere på www.glostrupskiklud.dk/ture/kirchberg2010
Håber at høre fra dig
God skiferie!
Christina
Carsten P 12/01 2010 17:04
Sv: Sverige i uge 8 2010 med børn?
Hej Jon.
Det lyder som et super fint koncept. Jeg er en far på 44 der gerne vil afsted med min søn på 9. Det er hans første gang, så han skal på skiskole. Jeg har været afsted mange gange og er ganske habil.
Når du nu ikke vil bruge meget tid på transport vil jeg da forslå at køre i bil til Sælen i Sverig i stedet for at sejle til Oslo. Køreturen er ca 10 timer fra København.
Skriv tilbage hvis du stadig er søgende.
Mvh Carsten