Januarudsalg: Spar op til 25% på skibriller⛷️

Str. af skistøvle? - Besvar indlæg

Udfyld felterne i formularen nedenfor for at besvare indlægget på Skisport forummet.

Navn:
Email:
Gentag email:

Du modtager en e-mail fra os, i den findes et link du skal klikke på før dit indlæg kan ses.

jeg ønsker ikke at modtage mails når der skrives i denne tråd
send en mail når der svares på mit indlæg (du modtager mail ved det første svar)
send en mail når der skrives i denne tråd (du modtager mail ved alle svar)
Mathias skrev:
Hejsa folkens!

Jeg overvejer kraftigt at invistere i mit eget udstyr, da jeg syntes det man lejer, ødelægger en del af glæden ved sådan en ski "ferie".

Problemet er dog at jeg har kikket meget på en Salomon Impact 10 støvle, men jeg intet aner om hvordan en støvle skal side, da dem jeg altid får til udlejning er en smule for store (Jaja, kune sagtens bytte dem, men så kræsen var jeg ikke på det tidspunkt).

Jeg bruger en str. 46 i sko, men de er også et nummer for store, så jeg kan vokse i dem, dog har jeg fundet ud af at mine føder ikke vokser mere (i længden iværtfald).

Så her er spørgsmålet:

Skal en støvle sidde helt tæt inkl. en skisok på, eller skal de være et nummer for store, så der er lidt plads i dem?

For vil skyde på at min fod er en str. 45 og derfor skal jeg iflg. salomons egen hjemmeside bruge en str. 28,5. Er dette stort nok, eller burde jeg invistere i en 29-29,5?
Emne:
Tekst:

Når du trykker "Opret indlæg" bliver der sendt en e-mail til dig. I denne skal du klikke linket, så kan dit indlæg ses på siden. Dit indlæg er altså først online, når du har aktiveret det.

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen