Januarudsalg: Spar op til 25% på skibriller⛷️

Mikkel Overgaard 07/11 2008 09:11

Jeg står og skal investere i nye støvler til den kommende sæson og vil i den forbindelse lige høre om der var nogle der havde nogle guldkorn.

Jeg har jeg har været på ski ti uger fordelt på de sidste tre år så jeg føler at jeg godt kan magte en god stiv støvle, jeg kører overalt på pisten (og lidt uden for pisten) lidt park er det også blevet til. Det jeg søger er lidt et miks mellem en stiv racerstøvle og en lidt mere polstret Freeridestøvle. Jeg hælder mest til Dalbello Krypton cross, men er der andre som jeg bør kigge på ?

Vh Mikkel

Kommentarer:
Der er i alt 2 svar i denne forumtråd.

Benny Christensen 07/11 2008 18:01

Sv: Støvler

Har du prøvet Krypton Cross, og er tilfreds, så køb dem.
Har du ikke prøvet, så lav en rundringer til skiforretninger. Forklar situationen, og sig at du gerne vil leje et par for at prøve, og hvis du er tilfreds, vil du købe.
Flere forretninger har Krypton Cross som lejestøvler, og hos andre kan de måske hjælpe dig.

Marianne Broby Nielsen 07/11 2008 23:20

Sv: Støvler

Hej Mikkel

Hvis du har råd, vil jeg foreslå at du får lavet et par støvler afpasset specielt til dine fødder - de er lidt dyrere end "alm" støvler, men så har du dem også rigtig mange år fremover (uden problemer med sovende tæer, ømme skinneben ect.)
mvh. Marianne

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen