Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Schweiz
Tyskland
Weekendski
Ciconia 23/01 2006 23:36
Hej
Er der nogen som kender til Rejseselskabet Sterne Sne.
Har de styr på sagerne ?
Hilsen Ciconia
Ciconia 25/01 2006 11:20
Sv: Stjerne sne
Hej Jim
Jeg har en plads i toget og en seng og sove i så bare det går godt så er jeg tilfreds.
Kris 29/01 2006 15:21
Hey Anders, er det dig der var guide for SkiAlpin i Ischgl sidste sæson??
Kristoffer her... arbejdede i next generation
Kean 23/01 2006 23:41
prøv at søge på emnet, mener at kunne huske der blev skrevet en del om dem tidligere...og det var ikke godt.
Ciconia 24/01 2006 00:01
Hej Kean
Hvis de er nogle fjolser så kan jeg leve med det.
Jeg gør normalt aldrig brug af guider og alt det skrammel de laver.
Problemet er at jeg rejser alene og med kort varsel og de er de eneste som har noget i ischgl.
Har blot brug for seng bad og transport.
Ciconia
Kasper 24/01 2006 07:29
I et tidligere indlæg blev der skrevet om Højmark også skulle være godt! Har dog kun dårlige erfaringer med Højmark 2 år i træk.
Har derimod aldrig haft problemer med Nortlander.
Go' tur!
Ciconia 24/01 2006 09:20
Højmark har ikke længere Ischgl på programmet og nortlander har desværre ikke noget ledigt i ischgl.
Ciconia
Sattack 24/01 2006 09:37
Du skriver at du ikke skal bruge dem til noget, andet seng og transport. Så benyt dem uden at skele til prisen !?
Ciconia 24/01 2006 11:03
Det ender det nok også med
Sophie B 24/01 2006 14:08
Hvis de er de eneste med plads, så ser det ikke ud til du har så meget valg, hvis du vil til Ischgl.
Og hvor skidt kan de være trods alt, tror alle (som vi har beskrevet i en tidligere tråd) har haft dårlige oplevelse med bureauerne alt efter hvem der har været guide hvor.
God tur Ischgl er vildt godt...
Anders 24/01 2006 16:36
Er du sikker på at det er i selve Ischgl at du kommer til at bo??
Stjerne Sne holder normalt til uden for Ischgl.
Har selv rejst med dem for nogle år siden og var bestemt ikke imponeret (se tidligere indslag). Jeg fik ikke hvad jeg var blevet lovet.
MVH
Anders
Casper 24/01 2006 16:49
Kasper du siger du har haft darlige erfaringer med højmark hva var disse og hvilken destination rejste du til, skal nemmelig af sted med dem i år.
mvh Casper
Anders 24/01 2006 17:03
Hvor skal du hen med Højmark?
Generelt har Højmark nok de bedste guider - de skal være skilærer - og gennemgår et OK guidekursus om efteråret.
MVH
Anders
Frank 24/01 2006 18:05
Hvis møjmark har de bedste guider, så vil jeg nødig møde dem med de dårligste. Vi var med dem til zell am ziller, og rejser aldrig med dem igen. De havde mere tralvt med at flirte med pigerne som var med på rejsen, end at passe deres job. De kom altid for sent når der var aftalt et tidspunkt at mødes. En enkelt gang kom de slet ikke.
Men jeg ved også at der findes gode og dårlige oplevelser med alle selskaber. Men vi har siden rejst med Østergaard og det har været helt kanon.
Mvh Frank
Kasper 24/01 2006 18:58
Destinationerne var Wagrain og Maria Alm. Vil ikke klage over guiderne, men indsatsen hjemme fra DK. Problemet begge gange var, at vi ikke fik det vi var lovet hvad sengepladser og soveværelser angik.
I Maria Alm blev problemet dog ordnet fint, og der blev stillet et hotelværelse til rådighed for vores rejsepartnere. Men at skal stå og rode med det i flere timer på ankomstdagen er ikke acceptabelt.
Synes ikke om hvordan rejseselskaberne ofte lover kunderne guld og grønne skove hjemmefra, og i mange tilfælde så bare lader de unge guider om problemet på destinationen.
Sophie B 24/01 2006 19:15
Har også haft pænt uheldig oplevelse med Højmark, hvor turen t/r var mildest talt kritisabel.
Efter vi var forsinket fra destinationen med fire timer fra start måtte vi vente i Kolding for at komme videre til København i yderligere fire timer. "Man" fandt så ud af efter de fire timer, at de gæster vi skulle vente på jamen de var da kørt for laaang tid siden!!!! Jeg kan oplyse, at Hylkedal rasteplads eller hvad det hedder bestemt ikke er et spændende sted at tilbringe fire timer... På vej til Kbh. mente chaufførerne de skulle sætte folk af alle mulige og umulige steder, så vi ventede i 45 min. i Odense for at sætte 3 gæster af et underligt sted, hvor der ikke var noget "officielt" stop, men det var jo "synd for disse 3 gæster, at de havde længere hjem fra det officielle stop"???!!
Guiden på destinationen var en af de bedste jeg har oplevet, det var organisationen bag, der var helt helt gal på den.
PS. Stjerne Sne har, jf. deres website, rejser til både Kappl og selve Ischgl, så den skulle være go' nok.
Ciconia 25/01 2006 00:03
Sikker dog en debat jeg fik rejst her.
Jeg har selv rejst med Højmark mange gange - deres guider vil jeg ikke kommentere da jeg normalt ikke benytter mig af deres tilbud - efter min mening er de helt unødvendige.
Jeg er enig i at deres planlægning af transporten er under al kritik. Masse af omstigning og lange ventetider.
Jeg prøver så Stjerne sne denne gang og ja det er i ischgl jeg skal bo.
Så ischgl i uge6 - det bliver godt.
Jim 25/01 2006 00:24
Hej Ciconia.
Min erfaring med Stjerne Sne er fra min sæson for nogle år siden i Ischgl.
Der hed selskabet Stjerne Sne Stjerne Rejser så vidt jeg husker, men gik under navnet Stjerne Sne Lorte Rejser blandt deres gæster. Har fornylig hørt, at det ikke har ændret sig, og de stadig ikke har styr på deres sager.
Men hvis det kun er til bolig og transport, kan de vist lige gå an.