Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Schweiz
Tyskland
Weekendski
Peter Eskelund 11/10 2005 09:53
Er der nogle der kender en billig måde at komme til St. Anton på i januar måned ??
Der er naturligvis altid bilen, men er der eksempelvis en flyrute el. lign. som jeg har overset ?
På forhånd tak for hjælpen...
Torben 11/10 2005 13:39
Sv: St. Anton
Hej
Skal selv til Stanton her i uge 4.
Jeg har kikket lidt på at flyve til München, og leje en bil der..
Men det ender vist med at vi køre derned i automobilet.
Men jeg ved ikke helt om man skal køre ind til Stanton fra øst, eller vest..
Normalt har jeg altid køre ind via øst.
Torben
Ivan Rafn 11/10 2005 21:02
Jeg har hørt at det skulle være billigt at tage toget derned, hvis man bestiller biletterne hos Deutches Bahn.
Jesper 12/10 2005 01:26
Det letteste er at tage sin egen bil og køre til St. anton på egen hånd.
vi kører fra Svendborg til St. Anton på mellem 10 og 11 timer non stop uden problemer. vi har kørt turen masser af gange og det afviger ikke ½ time hver gang...
Kør gennem Tyskland, A-7, bunden af Tyskland, til Bludenz og Bregenz, videre ind i Østrig og lige før du kører ind gennem tunellen er du i St. Anton...
Nemt og ligetil.
Du kan også flyve til Insbruck og derfra med enten tog eller bus
Morten 12/10 2005 14:47
Efter min mening er det noget lort med toget, da man skal skifte flere gange og dette er ikke let med oppakning og ski.
Derimod har jeg gode erfaringer med bus (øsrigsruten), der kører til Landeck, som ikke ligger langt fra St. Anton. Herfra går der lokalt tog eller bus, og hvis man er nogle stykker er det lige så billigt i taxa det sidste stykke. Bussen koster ca 1000 t/r. Se www.oestrigsruten.dk
Ha en go tur!!!
MVH Morten
Anders 25/10 2005 19:45
Hvor mange skal I afsted sammen?
Jeg skal nemlig til Anton i uge 3. ca. 3200 kr. inkl. 8 dages liftkort. Vi kør selv i to biler, så lidt benzin kommer oveni prisen (omkring en plov pr. mand t/r). Vi er pt. 5 mand i en 6 mandslejlighed, og vi kan ikke finde den sidste mand. Måske er det dig?
Vores niveau er lidt blandet. 3 af os er forholdsvis habile løbere. Vi kender offpistområden rimeligt godt i Arlberg - specielt rund om St. Anton (vi bruger selvfølgelig lavineudstyr). De 2 andre har "kun" været omkring 4 uger på ski i alt.
Så hvis du rejser alene og er interesseret.... skriv!
The FANATIC 15/10 2005 16:13
Forstår egentlig ikke hvorfor sådan en som dig vil til St. Anton. Nu har jeg jo set dig stå på ski, og lad mig sige det sådan; den franske bøssestil duger stadigvæk ikke!!!
Nej, unge mand, hold dig hellere til børnebakkerne i sydsverige, det burde være mere end nok udfordring for dig.
Henrik 18/10 2005 17:19
toget holder inde midt i st anton by og husk altd at bestille hod DB og ikke DSB da DB oftest er 1/3 eller mere billigere
Sophie B 19/10 2005 00:52
Du kan købe bus-only billetter hos rejsebureauerne, så skal du ikke skifte nogen steder men kommer direkte til St. Anton, det plejer at koste 1000-1200 kr. for en busplads.
Toget kører direkte fra Kbh til St. Anton (Skiløberen) og er vældig behagelig og hyggelig, men det koster 1.800 kr. (februar 2005 pris).
Tror det billigste vil være at køre...