Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Schweiz
Tyskland
Weekendski
Anne Vida 16/12 2011 14:14
Jeg er en frisk ung pige på 36 uden børn, der søger en eller nogle stykker at tage til St. Anton med, da alle mine veninder efterhånden enten har fået børn eller skal afsted med kæresten.
Jeg har stået på ski siden jeg var 5 år, men har kun været afsted nogle få gange de seneste år, så vil betegne mig selv som øvet, men ikke ekspert.
Jeg forestiller mig, at vi flyver derned, så prisniveauet vil nok ligge på omkring kr. 8.000,- inkl. fly tur/retur, ophold i lejl./pensionat og liftkort og har også tænkt mig at spise ude nogle dage og besøge nogle af afterskibarerne, men vil stadig gerne tidligt op og stå på ski.
Aldersmæssigt er du nok et sted ml. 25 - 40.
Jeg kan få fri stort alle uger, så afrejsetidspunktet er for mig ikke så relevant, jeg indordner mig bare :-)
Kunne du være interesseret, så skriv til mig herinde.
Mvh Anne
Allan Madsen 24/12 2011 01:53
Sv: St. Anton 2012
Hej Begge to.
Hvis i kunne være interresseret i at komme til Zillertal i uge 6, har jeg en tur hvor der er ledige pladser.
Det er godt nok i bus, som vi til gengæld har dernede hele ugen.
Så kan vi blandt andet køre til Hintertux gletcheren, hvor der er fantastisk skiløb.
Vi bor på et mindre hotel i Zell am Ziller, med morgen og aftensmad.
Der er bar i kælderen.
Hele turen med 6 dage på ski, halvpension & liftkort koster 5350 .-
For mere info, send mig en mail.
allanmadsen@live.dk
Anne 24/12 2011 11:44
Tak for tilbuddet men jeg kan ikke i uge 6
Robert Strande 05/01 2012 11:13
Hej Anne
Hvis du stadig ikke har fundet en rejsefælle så er jeg da klar men kun i uge 4. Jeg er 36 år og har stået på ski i ca. 20 år så jeg tror vi har nogenlunde samme niveau, så skriv evt. tilbage på: robertstrande@hotmail.com
mvh
robert
Anne 05/01 2012 12:03
Hej
Jeg kan ikke i uge 4 og forøvrigt er det også en tøsetur jeg er interesseret i.
Hilsen Anne
Anne 17/12 2011 10:48
Hej Anne
Jeg kunne godt være interesseret. Har været på tøsetur et par gange men til næste år er der ingen der vil med. Jeg havde håbet på en tur til St.Anton fra d. 2/3 og ca 4-5 dage også med fly. Jeg har stået på ski i 25 år. jeg er godt nok lidt ældre en dine grænser med det tro jeg nu ikke betyder noget.
Hilsen Anne