Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Schweiz
Tyskland
Weekendski
Brian Lund 23/10 2011 17:22
Der er hjelm jeg har kigget på, til halvdelen af butiksprisen..!?
Jeg var egentligt indstillet på at købe den i den lokale surf & ski efter at have prøvet den på men faldt lidt tilfældigt over den side og det var helt vildt billigt!?
Er det fordi det er sidste års modeller eller?
Lasse Lundsberg Overgaard 24/10 2011 00:20
Sv: Sport247, nogen erfaringer?
Det kommer an på hvilken hjelm det er :) ?
Sport 24/7 er helt ny. Men den er god nok :)
Brian Lund 24/10 2011 00:50
Det er en Salomon brigade, i sort, jeg kan se billedet de bruger er af 2010/2011 modellen hvor der er noget lyserødt på, det er sgu lige tøset nok til mig! 2011/2012 modellen har noget sort og blåt istedet for som ser godt ud og passer til min i forvejen mørkgrå/blå stil! :D
Brian Lund 24/10 2011 13:18
Jeg har skrevet en mail til dem og fået svar nu: det er sidste års model de har og det er derfor den er så billig!
De regner med at få den nye om en 2-3 uger og at de vil sælge den til 10-20% under vejledende udsalgspris... Så det ender nok med at jeg køber den i surf & ski alligevel, man plejer at kunne handle dem lidt ned i pris og så ender det nok på samme niveau alligevel! :)
Brian Lund 25/10 2011 00:54
Hmm, ja jeg ved ikke om jeg får brugt audio delen til noget... Jeg har faktisk slet ikke nogen mp3-afspiller lige nu!
Jeg kan se at sport247 faktisk også har brigade audio - men kun hvis man googler sig til den, man kan ikke finde den direkte på deres egen hjemmeside! Men til 425 kr! Så jeg har faktisk lige bestilt én! Det værste der kan ske er jo at de ikke kan levere alligevel hehe...
Det er sikkert også 2010/11 modellen til den pris men jeg kan umiddelbart ikke se nogen forskel overhovedet på billedet og 2012 modellen..!