Spindleruv Mlyn

Gokko 21/01 2004 09:54

Nu er der snart kun en uge til jeg skal afsted, og jeg vil gerne høre, om der er flere der har nogle gode tips til hvor man skal spise, gode skibutikker mv.

Kommentarer:
Der er i alt 7 svar i denne forumtråd.

jan 23/01 2004 19:32

Sv: Spindleruv Mlyn

Spindleruv mlyn er ikke så stort et sted, så du kan nemt overskue hvor der er godt at spise, og butikkerne er også hurtigt fundet

Mvh Jan

Sanne 25/01 2004 10:43

Byen Soindleruv Mlyn er ikke specielt stor, men et rigtig dejligt sted, hvad angår gæstfrihed, beliggenhed og bestemt ikke mindst hvad mad angår. Deres råvarer er fuldt på højde med hvad vi får herhjemme (og så koster det altså kun det kvarte !!!). Det tæller måske også i sidste ende. Vi spiste på flere gange på den mexicanske (bag Centralhotellet), som absolut ikke kun havde mexicansk mad, men alt hvad hjertet kunne begære. Ellers spiste vi også på en mindre restaurant, som jeg jo ikke ka' huske, hvad hed, men som ligger lige over den lille bro (midt i byen), og så til venstre. Baren kommer først, og lige derefter er indgangen til restauranten, som også har borde på 1. sal, hvilket giver en vidunderlig udsigt over byen........ Glæd dig !!! Vi holdt nytår dernede, og efterhånden som de får "løftet liftniveauet" vender vi bestemt tilbage.

Mvh
Sanne

ps. Der ligger en "stor" skibutik på toppen bag selve byen - det er ikke specielt billigt, men hvis I skal handle - betal i deres Kuronas - Prisen er allerede på vej op i Euro.

Kim Andersen 25/01 2004 12:31

Hejsa...

er der nogen som har erfaring me noget weekend ski dernede...
Overvejer at køre derned en forlænget weekend.. Er det til at finde noget sted at bo i sådan en weekend.. Hvad koster liftkort for et par dage eller tre.... Hvad med ski leje, er det billigt, og er det nogle ordentlige ski man kan leje...

alt info om stedet er meget velkommen.....

Mvh

Kim

Sophie 25/01 2004 12:48

Hej Kim

På www.boyford.dk kan du se, hvor meget det koster for liftkort og ski. Deres ski er ikke i super stand, men ok, så måske bør i tage ski med hjemmefra? Det er meget billigt dernede...

jan 26/01 2004 07:40

hewj

Tjek www.skolmax.cz for priser. Eller www.skiareal.cz.

Alt er billigt og ok kvalitet. No problemos.
Mht at finde husly til en weekend tror jeg ikke at det er noget problem. prøv http://www.skiczech.com/HTMLVERZE/skiczech.html Er et link til et tjekkisk rejsebueau jeg har benyttet. Fungere perfekt, og betalte først under vores ophold dernede. Send dem en mail om hvornår det drejer sig om, og de sender dig info om diverse hoteller/pensioner de kan tilbyde.

God tur

Mvh Jan

Michael Hansen 27/01 2004 19:46

Vi rejste med Boyford i uge 7 2003, Der var ledigt flere steder, talte med nogle der ikke havde booket hjemmefra, de fandt sagtens noget!
God tur.
Vend tilbage og fortæl her hvordan sneen og vejret var!
HEj

Hans 29/01 2004 14:39

Skan Rejser arrangerer også billige skirejser til Spindl.

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen