Sommerski???? - Besvar indlæg

Udfyld felterne i formularen nedenfor for at besvare indlægget på Skisport forummet.

Navn:
Email:
Gentag email:

Du modtager en e-mail fra os, i den findes et link du skal klikke på før dit indlæg kan ses.

jeg ønsker ikke at modtage mails når der skrives i denne tråd
send en mail når der svares på mit indlæg (du modtager mail ved det første svar)
send en mail når der skrives i denne tråd (du modtager mail ved alle svar)
Søren skrev:
Hej,

Netop hjemvendt fra Canazei er jeg allerede desperat efter at komme på ski igen (nogen der kender det syndrom?). Og der er jo lang tid til uge 6, så jeg tænker lidt i sommerski...

Vi har allerede planlagt en tur til Frankrig (Disneyland, Paris, måske Le Mans) til sommer. Og kunne der lægges nogle dages ski ind var det jo perfekt.

Så kender nogen til mulighederne de forskellige steder sydpå hører jeg meget gerne om det - hvor, hvornår, og hvilke muligheder for at lave andet end at stå på ski? Det vil ikke gøre noget hvis far+søn kan stå på ski, mens mor slikker sol.

Med skihilsen,

Søren Rohde
Emne:
Tekst:

Når du trykker "Opret indlæg" bliver der sendt en e-mail til dig. I denne skal du klikke linket, så kan dit indlæg ses på siden. Dit indlæg er altså først online, når du har aktiveret det.

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen