Frankrig
Italien
Sverige
Østrig
Schweiz
Tyskland
Weekendski
julie 30/05 2005 13:18
Hej..
Er der nogen der skal på ski til sommer?? Har du fundet en billig skitur og har du måske en ekstra plads??
-Eller evt. i bus?
Norge, Østrig eller Frankrig..
julie 03/06 2005 21:25
Sv: sommerski..
det er et superlækkert tilbud..
Men jeg vil egentlig bare på ski.. billigst muligt!
Niels 10/06 2005 12:16
Hvordan er det lige med påklædning, når man skal på sommerski.
Jeg kunne forstille mig at det er en fordel med lange bukser, men alm skitøj er vel for varmt - eller hva'?
Julie 10/06 2005 20:12
Det kommer lidt an på vejret og din formåen.. - Sneen er jo ikke sjov at styrte på i shorts!
Jeg plejer at have superundertøj inderst og mit skaldsæt udenpå.... Det kommer selvfølgelig an på hvor kuldskær du er..
God fornøjelse.. -Prøv dig lidt frem
Heidi 12/06 2005 15:25
Hej Niels,
Ja du skal have alm ski tøj på men som Julie skriver undertøj og så skal jakke/buks, men prøv dig frem. Ha en rygsæk med dig så du evt kan smide en evt fleece trøje, hvis det skulle blive for varmt. Tro mig sneen er ikke rar at styrte på med bare ben eller arme. Vejret skifter hurtigt og selvom det ser dejligt og solrigt ud fra byen kan det være koldt på gletcheren...
Hilsen Heidi
nielsen 30/05 2005 14:57
Hej
Prøv at skrive på det andet forum. " rejsekammerater "
der er måske større chance for at få bid
Heidi 31/05 2005 10:19
Hej Julie,
Jeg skal på sommerski i uge 28 til Tignes, men pakken med alt kommer til at koste 5500,- tag et kig på www.freeskier.dk, det er faktisk ret billigt!!!
Mvh. Heidi
Jens 02/06 2005 13:25
Billigt afhænger vel af om man har brug for alt det der er inklusiv i prisen.
Med Østergaardenes kan man ligeledes komme til Tignes. Med bus for 3590,- og i egen bil for 2590,- inkl. lejlighed, liftkort og aktivitetskortet der giver adgang til ca. 50 aktiviteter.
mvh Jens
Heidi 03/06 2005 10:15
Yes, det er en prioriterings sag, men jeg synes det er billigt.
Heidi