Black Thursday: Spar op til 40% på dagstilbud 🔥

Sölden - Besvar indlæg

Udfyld felterne i formularen nedenfor for at besvare indlægget på Skisport forummet.

Navn:
Email:
Gentag email:

Du modtager en e-mail fra os, i den findes et link du skal klikke på før dit indlæg kan ses.

jeg ønsker ikke at modtage mails når der skrives i denne tråd
send en mail når der svares på mit indlæg (du modtager mail ved det første svar)
send en mail når der skrives i denne tråd (du modtager mail ved alle svar)
Gert skrev:
Jeg har planer om at tage til Sölden i uge 15 (4/4-11/4). jeg har planer om at flyve derned.
Som det ser ud nu er der to muligheder:
1. At bo på pension (Herta) med 1/4 forplejning som ligger ganske nær ved liften. Hyggeligt lille sted, har boet der før, og det er til prisen 6749 kr. + 250 kr. hvis man skal have ski med flyet.

2. At bo på hotel Tyrol som ligger lige midt af byen dette er med 1/2 forplejning og adgang til welnees også et dejligt hotel som jeg også har boet på før og dette er til prisen 8099 kr + 250 kr hvis man skal have ski med flyet.
Begge priser er også inc. liftkort i 6 dage.

jeg er en stille og rolig person på 34 der går ind for skiløb om dagen og helst fra morgenstunden, og hygge om aften, er tit i byen når jeg er afsted men drikke mig sjællent i hegnet, da jeg godt vil have noget ud af dag der kommer.
Hvis det kunne have nogen interesse kan jeg træffes på mobil 28 69 63 55. eller via siden her.
da jeg ikke har bestilt endnu skal man nok ikke vente så længe med at svare.
MVH. Gert
Emne:
Tekst:

Når du trykker "Opret indlæg" bliver der sendt en e-mail til dig. I denne skal du klikke linket, så kan dit indlæg ses på siden. Dit indlæg er altså først online, når du har aktiveret det.

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen