Januarudsalg: Spar op til 25% på skibriller⛷️

Mads 21/11 2008 17:59

hej!

jeg er brændt lidt (!) varm på følgende:

http://www.friluftslageret.dk/Product.aspx?PId=1050170&PIdx=2

hvad synes I om den? og er der nogen der ved om haglöff bliver forhandlet billigt noget sted i nærheden af val thorens?

hvis nu nogen har et forslag til en anden jakke, hører jeg også gerne om det. og ligeledes hvor det bedst kan betale sig at handle.

det skal lige siges, at jakken skal bruges fra dec-april, så den skal gerne kunne klare lidt af hvert

venlig hilsen mads

Kommentarer:
Der er i alt 4 svar i denne forumtråd.

Henrik 21/11 2008 22:34

Sv: softshell

Hey Mads.
Super jakke du har fundet der! Den er perfekt til skiløb og tilmed rigtig flot. Tag en uldundertrøje inderst og en fleecejakke/trøje uden på og så jakken, så bliver det ikke bedre.

De laver også den model som hedder Spitz, dog mere en skaljakke men også rigtig god.

Jakker fra "klættermusen" er på højde med haglofs og også værd at overveje, topmodellen er bare halvdyr (4500,-) men prøv at kig lidt på den.

Rigtig god skisæson :0)

Mads Linnet 21/11 2008 23:06

Jeg vil også sige, at Couloir-jakken må betegnes som værende tæt på årets fedeste jakke (næst efter min nye Helly Hansen Elevate Jacket ;) Både rent funktionelt, og så sandelig også rent dessignmæssigt.
Og som der bliver sagt ovenfor, så med en fleecetrøje indenunder, har du en absolut godkendt skijakke til al slags vejr.

Så du skal absolut ikke være bekymret for at hoppe ud i den jakke. Og specielt til den pris den står til på den hjemmeside du linker til. Jeg arbejder selv i SportMaster, og der sælger jeg den glædeligt til 4000,- ;)

Go' skisæson!!

/Mads

Mads Alnor 22/11 2008 20:46

Jeg har en magen til, men den skal først bruges på ski om 4 uger. Det er til dato den lækreste skijakke jeg har haft. har tidligere haft helly hansen og andre haglöfs.
Køb den nu - Du bliver sikkert ikke skuffet,

Vh
Mads Alnor

Kasper D 23/11 2008 21:32

Bestilte min Haglöfs Couloir på shop.packyourbags.com, det blev sammenlagt ca. 2700 kr derinde med en coupon code der er: tellafriend
jeg bestilte den lørdag og havde den onsdag, det var helt perfekt og lige nu er kursen så lav, at prisen er endnu mindre. Kan kun anbefale at købe den der;)
De har også masser af andre fede skiting derinde....

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen