Thomas Holm skrev:
Vil du/I på skiferie til Sølden i Østrig med andre fra Skisport.dk i uge 52 (25/12 – 1/1)? Jeg er tovholder for vores gruppe, og vi synes det kunne være rigtig hyggeligt/festligt, hvis gruppen voksede.
Med undtagelse af børnefamilier er alle (enlige, par eller grupper) uanset køn, alder og erfaring på ski velkomne i gruppen. Eneste krav er, at man gider bidrage til den gode stemning på after ski, som helt sikkert vil indbefatte Glühwein, Weissbier, Tirolermusik und tanzen:o)
Du kan læse mere om Sølden på denne hjemmeside. Sølden er efter min opfattelse et af Østrigs bedste skisportssteder.
Pris
Vi har pt. et tilbud på hånden, som hedder 4.400 kr. per person for 7 dages overnatning i et stort hus tæt på hovedliften samt 6 dages liftkort.
Transport
Fly t/r koster for øjeblikket 2.100 kr. Der er selvfølgelig mulighed for hjemrejse 30. eller 31. dec., hvis man ønsker at holde nytårsaften i Danmark. Der er endvidere mulighed for at køre selv. Og har du ledige pladser i din bil fra København, vil du med stor sandsynlighed kunne få din bil fyldt op med andre passagerer.
Hvis du/I gerne vil have en perfekt skiferie sammen med andre fra Skisport.dk, så skriv til mig på thholm@jubii.dk så sender jeg en mail med et link til vores overnatningssted og yderligere info.
Skihilsner
Thomas