Black Week tyvstart - spar op til 25% 🔥

Sølden i Østrig uge 52 (25/12 - 1/1). Gruppe søger flere skikammerater til en perfekt skiferie

Thomas Holm 22/11 2016 17:23

Vil du/I på skiferie til Sølden i Østrig med andre fra Skisport.dk i uge 52 (25/12 – 1/1)? Jeg er tovholder for vores gruppe, og vi synes det kunne være rigtig hyggeligt/festligt, hvis gruppen voksede.

Med undtagelse af børnefamilier er alle (enlige, par eller grupper) uanset køn, alder og erfaring på ski velkomne i gruppen. Eneste krav er, at man gider bidrage til den gode stemning på after ski, som helt sikkert vil indbefatte Glühwein, Weissbier, Tirolermusik und tanzen:o)

Du kan læse mere om Sølden på denne hjemmeside. Sølden er efter min opfattelse et af Østrigs bedste skisportssteder.

Pris
Vi har pt. et tilbud på hånden, som hedder 4.400 kr. per person for 7 dages overnatning i et stort hus tæt på hovedliften samt 6 dages liftkort.

Transport
Fly t/r koster for øjeblikket 2.100 kr. Der er selvfølgelig mulighed for hjemrejse 30. eller 31. dec., hvis man ønsker at holde nytårsaften i Danmark. Der er endvidere mulighed for at køre selv. Og har du ledige pladser i din bil fra København, vil du med stor sandsynlighed kunne få din bil fyldt op med andre passagerer.

Hvis du/I gerne vil have en perfekt skiferie sammen med andre fra Skisport.dk, så skriv til mig på thholm@jubii.dk så sender jeg en mail med et link til vores overnatningssted og yderligere info.

Skihilsner
Thomas

Kommentarer:
Der er i alt 5 svar i denne forumtråd.

Morten Svendstrup 15/12 2016 22:08

Sv: Sølden i Østrig uge 52 (25/12 - 1/1). Gruppe søger flere skikammerater til en perfekt skiferie

Hej :-) jeg vil rigtig gerne deltage i jeres tur, frist fyr på 23 som gerne vil have lidt ekstra dage på ski.
Vil gerne køre, evt sammen med en af jer andre, ellers kan jeg godt selv ligge bil til, Fra Hobro men har selvfølgelig mulighed for at mødes længere nede i landet.
Planen var at tage hele ugen og nytår med.

Venligste ski hilsner Morten Svendstrup

Mail mortren_s.jensen@hotmail.dk

Henrik Sund 18/12 2016 20:45

Sv: Sølden i Østrig uge 52 (25/12 - 1/1). Gruppe søger flere skikammerater til en perfekt skiferie

Hej. har du fået flere med, jeg er nu mest interesseret i en tur fra d. 27/12 - 1/1.
Har bil og Ski. er godt nok 40. men totalt vild med SKI. Ved ikke om det kan bruges.

Philip Skovgaard Christiansen 26/11 2016 16:32

Jeg har besluttet mig for, at deltage i ovenstående tur.
Turen derned forventer jeg at tage i bil, her er der to ekstra pladser, hvis der er nogen der er interesseret i dette. Det vil naturligvis være noget billigere end at flyve - Jeg kommer selv fra Holbæk, men der kan arrangeres opsamling på det meste af sjælland, og evt. fyn og jylland nær motorvejen sydover.

Send evt. en mail, på ps_christiansen@hotmail.com hvis i er interesseret i at køre med...

Venligst
Philip

Søren 06/12 2016 14:12

Hej Thomas,

Jeg er interesseret og vil tage nytåret med. Hvor mange er I pt og hvor skal I bo? Jeg er 40 år og øvet.

Søren

Jesper 06/12 2016 16:48

Hejsa frisk par her på 38 og 44 er friske på turen vor egner med selv at ville kører og kan evt have en el 2 med. Kan du sende lidt mere info på stedet. Vi kan dog først kører sent d.26 el om morgenen d.27 Min mail er Jesper.vase@gmail.com

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen