Januarudsalg: Spar op til 25% på skibriller⛷️

snowboard str.?

Joachim 26/10 2009 18:10

hej jeg er 171 høj, NU vejer jeg ca 59 kg. jeg har et board der er 133 høj jeg ved ikke om jeg bare skal have nye bindinger eller om jeg skal købe et nyt board eller vente med at købe til næste år og så bare nøjes med bindinger...
jeg bruger str. 45 og ved heller ikke hvad str. bindinger jeg skal have da jeg kun har stået 1 gang men grunden til jeg allerede vil købe nyt er at jeg selv er overbevist om at det er billiger en at leje 2-3-4 sessoner...
og det gamle jeg har fik jeg gratis.

- så hvilken str. board er best til mig?
- hvilken str. bindinger?

Mvh. Joachim

Kommentarer:
Der er i alt 5 svar i denne forumtråd.

Bjørn 26/10 2009 18:41

Sv: snowboard str.?

kommer jo an på hvad du køre.....

tag ned i en snowboard forhandler, IKKE INTER SPORT OG LIGN., og høre hvad de siger siger...

men jeg ville nu vente med at købe noget til du var kommet hen til der hvor du skal stå på ski, og så tage ned til den nærmeste og mindste nabo by og købe et board der, tjek evt. med de guider der er i området, der kan være mange penge at spar, plus de plejer at være bedre og mere villige til at give et godt tilbud, frem for en stor forretning eller her hjemme....

Stump 26/10 2009 18:45

Vil helt bestemt mene at du skal have et nyt board.. I forhold til din vægt er bordet alt for lille.. Vil tro du skal have et board på omkring 150 eller mere.. Derudover har din kørestil også noget at sige i forhold til længden af board.. Hvis du købet et nyt board er jeg sikker på at ekspedienten kan guide dig og finde det helt rigtige board til dig..

Joachim 26/10 2009 19:45

mangetak stump...

men har kigget lidt på et brugt board der er 150 og brugt ca. 3 uger og da jeg selv nok skal bruge det ca. 3 uger er jeg lidt i tvivl om det er godt nok?hjælp!

Mvh joachim.

Stump 27/10 2009 14:01

Tror nu nok boardet skal være godt nok selvom det er brugt 3 uger, men igen så har din kørestil også noget at sige i forhold til hvilket board du køre på.. Hvis jeg var dig ville jeg forhøre mig i en butik, det sådan lidt nemmere når man kan snakke sammen face to face =)
Og som Bjørn skriver så syntes jeg også du skal gå ind i en board butik, altså ikke inter sport osv. =)

Held og lykke

Joachim 27/10 2009 15:03

tussind tak
jeg kigger mig om der nede eller lejer igen i år =)

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen