Januarudsalg: Spar op til 25% på skibriller⛷️

Snowboard nybegynder - Besvar indlæg

Udfyld felterne i formularen nedenfor for at besvare indlægget på Skisport forummet.

Navn:
Email:
Gentag email:

Du modtager en e-mail fra os, i den findes et link du skal klikke på før dit indlæg kan ses.

jeg ønsker ikke at modtage mails når der skrives i denne tråd
send en mail når der svares på mit indlæg (du modtager mail ved det første svar)
send en mail når der skrives i denne tråd (du modtager mail ved alle svar)
Simone skrev:
Hej, har et par spørgsmål som jeg håber i kan svare på..

Jeg skal på ski ferie i uge 7, og der vil jeg for første gang prøve at stå på Snowboard, har stået på ski hele mit liv (er 17 år), men eftersom at jeg har været på destinationen før og fordi at det ikke er specielt stort eller udfordrerne på ski, vil jeg prøve snowboard. Vi skal på stedet i 5 dage, og får nogle lektioner den første dag, så regner med at kunne nå at lære det:)

Har allerede købt håndledsbeskyttere og vil også køre med hjelm.
Men har hørt at man lander meget på røven i starten, og at det skulle gøre rimelig nas! Mit spørgsmål er derfor om jeg så skal købe et rygskjold, der også går ned over numsen, eller om det er for meget? og at jeg i stedet bare skal købe sådan nogle shorts man har inde under, der kun beskytter bagpå?

Håber i kan hjælpe :)
Emne:
Tekst:

Når du trykker "Opret indlæg" bliver der sendt en e-mail til dig. I denne skal du klikke linket, så kan dit indlæg ses på siden. Dit indlæg er altså først online, når du har aktiveret det.

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen