Snowboard!

Karsten 25/12 2009 20:27

Hej!

Nu ligge landet således at jeg skal til Idre Fjäll i uge5(2010) hvilket jeg glæder mig rigtig meget til og planen er at jeg vil stå på snowboard! men efter at have kigget rundt og mailet frem og tilbage med nogle der står for udlejning af snowboard, ski osv. i Idre Fjäll har jeg fundet ud af at de nok ikke har et snowboard der passer til min størrelse som er 196cm(uden sko) og jeg vejer omkring de 120kg med jakke, skibukser osv. Har så også talt med en, om snowboard størrelse og han menete at jeg ville kunne bruge et snowboard på 167cm(freeride).

Ville så høre om der er nogle der kender et dansk udlejnings firma fra sydjylland eller evt. på fyn?? eller om der var nogle der havde et brugt snowboard i den størrelse liggende som de evt ville af med??

Mvh. Karsten!

Kommentarer:
Der er i alt 3 svar i denne forumtråd.

Jørn Askaa 04/02 2010 22:30

Sv: Snowboard!

http://www.visitidre.se/sv/Del/Idre/Service1/UthyrningSportshop/

Der er telefonnumre, og med lidt googlefræs findes denne:
http://www.idrefjallenssport.se/

Derudover ligger der en udlejningsshop i et telt på vejen mellem idre og idrefjall. Smid den her ind i søgefeltet på maps.google.se
61.873633,12.750921
Den ligger på højre side af vejen når du kommer nede fra idre (byen)

Ulempen ved dette er at du nok lige skal være sikker på at du har tålmodighed til at bruge tid på at finde grej når du ankommer. Udstyret oppe i skibyen har jeg (som glad amatør) ikke noget at udsætte på.

Karsten 26/12 2009 20:29

Lige et til spørgsmål! nogle der ved om der er flere steder i idre fjäll man kan leje snowboard/ski?? eller er der kun 1 sted man kan leje? Synes ikke rigtigt at jeg kan finde noget på nettet.

Mvh Karsten

Patrick Jensen 26/12 2009 23:21

Hej Karsten.

Jeg har selv været ude i en butik som hedder nautic surf og ski hvor jeg TROR man kan leje noget udstyr men jeg er ikke sikker. der ligger en butik i Herning, København N og på Amager

Held og lykke med din søgen

MVH Patrick

Find tilbud på skirejser

Gå til toppen